سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با پیگیری شهرداری و با حکم مراجع قضایی وسایل بازی پارک کودک جمع آوری و به انبار انتقال داده شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۳۸۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، و به گزارش روابط عمومی شهرداری سنندج، شرمین شریفی اظهار داشت: در دهه ۷۰ تعاونی ایثارگران در پارک کودک سنندج یک شهربازی احداث می‌کند که پس از مدتی ورشکسته شد و بانک تمام وسایل را از طریق مزایده به شخص حقیقی واگذار کرد.

وی افزود: پس از این واگذاری، تعاونی ایثارگران با مالک این شهربازی دچار مشکلات حقوقی شدند که پرونده آن‌ها جهت رسیدگی و تعیین تکلیف نهایی در مراجع قضایی موجود است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: شهرداری در طول این سال‌ها بار‌ها مکاتبات و پیگیری‌های لازم با نهاد و ارگان‌های مختلفی مبنی بر مشخص شدن وضعیت این شهر بازی را انجام داده است.

شریفی با اشاره به حادثه مرگ نوجوان سنندجی در خرداد امسال گفت: پس از حادثه دردناک فوت این نوجوان سنندجی با حکم مراجع قضایی دستور برش همه وسایل بازی این شهربازی به شهرداری ابلاغ شد.

وی یادآور شد: با هماهنگی با مالک از امروز وسایل بازی این پارک کاملا برش داده شده و با جرثقیل به انبار شهرداری انتقال داده شد تا از سوی مراجع قضایی وضعیت این شهربازی تعیین تکلیف شود.

سید محمد فتاحی دانش آموز کلاس نهم مقطع متوسطه اول در سنندج خرداد ماه امسال وارد محوطه شهر بازی واقع در پارک کودک شد، ولی در هنگام استفاده از یکی از وسایل بازی متروکه این شهر دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات