رییس کمیته امداد تربت حیدریه در گفت‌وگو با «بسیج» خبر داد:
رییس کمیته امداد تربت حیدریه از اهدای ۵۰ سری جهیزیه به مزدوجین جوان تحت پوشش این نهاد طی ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۴۲۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
عباس ترکمان زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: با هدف گسترش ازدواج آسان و تسهیل در روند تشکیل زندگی زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد ۵۰ سری جهیزیه طی این ماه به این عزیزان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه این جهیزیه‌ها شامل ۱۶ قلم کالا‌های ضروری زندگی است، افزود: ارزش هر سری جهیزیه بیش از ۳۵ میلیون ریال است که یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال ارزش کل این اقلام توسط قرارگاه محرومیت زدائی سپاه پاسداران، اعتبارات کمیته امداد و همکاری موسسه حضرت رقیه (س) تامین شده است.

ترکمان زاده بیان داشت: از مجموع جمعیت ۲۵۰ هزار نفری در تربت حیدریه بالغ بر ۱۷ هزار نفر در قالب ۹ هزار و ۵۰۰ خانوار از خدماتی شامل، مستمری ماهانه، اشتغال، درمان و تحصیل و تسهیلات بانکی بهره‌مند هستند.

رییس کمیته امداد تربت حیدریه اولویت اصلی نهاد مطبوع خود را توانمند سازی و اشتغال خانواده‌های تحت پوشش عنوان کرد و گفت: این در شرایطی است که امسال ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد به افراد تحت پوشش تسهیلات قرض الحسنه اعطا شده است.

ترکمان زاده درپایان با بیان اینکه یکی از خدمات این نهاد کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت است، خاطر نشان کرد: در این شهرستان ۱۲۶۵ دانش آموز و ۱۲۵ دانشجو در مراکز آموزش عالی از خدمات کمک تحصیلی کمیته امداد استفاده می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها