به همت معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه یاسر و بسیجیان پایگاه شهدای جهاد سازندگی حوزه سه ناحیه یاسر، طرح تجهیز کتابخانه این پایگاه انجام گرفته و برای استفاده عموم بسیجیان آماده ارائه خدمات می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۲۹۴۲۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده پایگاه شهدای جهاد سازندگی حوزه سه ناحیه یاسر مشهد با توجه به مطالبه حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر لزوم تربیت بسیجیان مومن و گسترش فرهنگ کتابخوانی در سطح جامعه، افزود: بسیجیان باید متناسب با جنگ نرم دشمن و جنگ روانی‌ای که ایجاد می‌کند، فعالیت موثری داشته باشند و یکی از راه‌های موثر در این مسئله لزوم بصیرت دهی و عمق بخشی به بسیجیان در قالب طرح تجهیز کتابخانه در کنار حلقه‌های صالحین است.

وی با بیان اینکه این طرح در سه حوزه بصیرتی، معرفتی و تربیتی اجرا می‌شود، افزود: کتاب‌های موجود در این طرح در موضوعاتی اعم از دین، بصیرت سیاسی، دشمن‌شناسی، تاریخ انقلاب اسلامی و یک سده گذشته و پاسخگویی به شبهات انقلابی و دینی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از هفتاد عنوان کتاب (که اکثرا چند جلدی هستند) با مشارکت معاونت فرهنگی ناحیه یاسر و بسیجیان پایگاه و اهالی محل جمع آوری شده و علیرغم اینکه در ابتدای راه هستیم با استقبال خیلی خوبی مواجه شده است و امید است بتوانیم گام موثری در ترویج فرهنگ کتابخوانی برای بسیجیان برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها