مدیر کمیته امداد درگز خبر داد:

اهدای ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان درگزی

مدیر کمیته امداد درگز گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری خیریه حضرت رقیه (س) قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، در مراسمی، تعداد ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد درگز تقدیم شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۴۴۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
صادق اکبری در گفتگو با خبرگزاری بسیج درگز؛ از اهدای جهیزیه به نوعروسان درگزی خبر داد و گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) و با همکاری خیریه حضرت رقیه (س) قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، در مراسمی، تعداد ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد درگز تقدیم شد.

وی ضمن بیان اینکه ارزش تقریبی هر سری جهیزیه به قیمت خرید عمده از درب کارخانه مبلغی حدود سه میلیون و پانصد هزار تومان است، افزود: این جهیزیه‌ها در قالب ۱۶ قلم از لوازم مورد نیاز برای شروع زندگی، به فرزندان مددجویان تحت حمایت امداد که در نوبت دریافت جهیزیه بودند تحویل داده شد.

مدیر کمیته امداد درگز تشریح کرد: هر ساله یکی از اقدامات اساسی کمیته امداد، تامین جهیزیه برای زوج‌های تحت پوشش است که در این راستا، سال گذشته تعداد ۱۳۲ سری جهیزیه به نوعروسان، ۸ سری هدیه به داماد‌ها و ۱۲ سری جهیزیه به بانوانی که ازدواج مجدد کرده اند تقدیم شد.

اکبری در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمام خیرینی که همکاری‌های بسیار خوبی با کمیته امداد داشتند خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۵ نفر از نوعروسان درگزی در نوبت دریافت جهیزیه هستند که امیدواریم بتوانیم با مشارکت خوب مردم نوع دوست و نیک اندیش شهرستان، لوازم مورد نیاز برای آغاز زندگی مشترک این افراد را فراهم آوریم
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار