کارشناس مسائل سیاسی گفت : حیله و فریب فرهنگی دشمن روز به روز در حال تغییر است و باید از ظرفیت نیروی جوان در همه زمینه‌ها استفاده کرد و بصیرت را بالا برد.
کد خبر: ۹۰۲۹۴۶۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فراهانی کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی و روشنگری سیاسی که به همت حوزه بسیج ۲۱۲حضرت سمیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد ، اظهار داشت: شجره طیبه‌ای که امام راحل به نام بسیج به وجود آوردند روز به روز استوار‌تر و پرثمر‌تر می‌شود.

بسیجیان، بصیرت خود را در برابر حیله و فریب دشمن افزایش دهند

فراهانی افزود: بسیجیان و نخبگان باید بیش از پیش آمادگی کامل را برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن داشته و همواره به فکر ولایت و رهبری باشند.

وی تصریح کرد: تاکتیک دشمن در حال تغییر است باید در شرایط کنونی روشن‌بینی و بصیرت را بالا برد و از ظرفیت نیروی جوان در عرصه‌های مختلف به بهترین نحو استفاده کرد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی اجرا شود همه مشکلات حل خواهد شد، گفت: عده‌ای از بزرگان ما فقط به فکر منافع خودشان هستند. 

وی با اشاره به دشمنی‌های آمریکا در طول سال‌های پس از انقلاب گفت: آنان هیچ‌وقت دست از خصومت و دشمنی با ملت بزرگ ایران نخواهند کشید و این موضوع را در سال‌های متمادی نشان داده اند.

وی درباره نامه چند تن از اصلاح طلبان ونمایندگان مجلس به حضرت آقا درادامه روند برجام اشاره کرد و افزود : مقام معظم رهبری در جواب تاکید کردند ما به عهد خود در روند برجام عمل کردیم واین کار شکنی های دولت آمریکا بوده که مشکل ایجاد کرده ودیگر اعتماد به این کشور بس است وایشان به طور صریح بیان کردند که ادامه برجام باطل واگر ادامه ای هم باش طبق قول وشرایط ایران باید پیش برود .

فراهانی در پایان خاطر نشان کرد: همه بسیجیان باید با نصب العین قرار دادن فرامین رهبری در راه مبارزه با استکبار جهانی که مصداق بارز آن آمریکای جنایتکار است آمادگی لازم را داشته باشند.

 

خبرنگار بسیجی : زمان نژاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها