خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: برخی گفته اند که این کوهنوردی روز جمعه بوده است و با این جمله سعی کرده اند رفع مشکل کنند! آقایان! آیا واقعه در کشور اسلامی زندگی می کنید؟ مسئول کشور اسلامی برای رفع مشکل مردم نباید شب و روز بشناسند آنوقت شما به تعطیلی روز جمعه اشاره می کنید؟
کد خبر: ۹۰۲۹۵۰۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

در شرایط نا بسامان اقتصادی، در روزهایی که قیمت ارز لحظه ای افزایش می یابد و بسیاری از خانواده های ایرانی با فقر واقعی دست و پنجه نرم می کنند و بسیاری از پدران شرمنده روی فرزندانشان هستند، ناگهان عکسی از رئیس جمهور در بازدید از مجتمع تفریحی تله کابین توچال در فضای مجازی پخش می شود که نارضایتی و ناراحتی عمومی را تشدید می کند ، این مسئله موضوعی است که حجت الاسلام عدالتی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین را پای گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین نشانده است.
حجت الاسلام عدالتی اظهار کرد: با قرارداد برجام قول های کلانی به ملت ایران داده شده بود و همه انتظار گشایش با کلید برجام داشتند و البته امروز شاهدیم نه تنها گشایشی حاصل نشده است، بلکه مشکلات عدیده دیگری نیز به ما تحمیل شده، کاش در آن زمان که رهبر انقلاب هشدارهایی می دادند گوش شنوایی بود!
وی ادامه داد: امروز مردم با مشکلات حقیقی اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و به قول آیت الله نوری همدانی مشکلات اقتصادی مایه شرمندگی است.
این مسئول تبیین کرد: امروز برخی آقایان به جای اینکه به دنبال مرحمی بر زخم های عموم مردم باشند زخم ها و ناراحتی ها را بیشتر می کنند و وقتی ناراحتی مردم را می بینند به جای رفع مشکل کتمان می کنند.
عدالتی با اشاره به بازدید رییس جمهور از مجتمع تفریحی توچال ابراز کرد: نمیدانیم خسته نباشید بگوییم به اقایان مسئول به خاطر کوه نوردی یا تسلیت به مسئولی که این فشار را بر مردم می بیند، بحران بی آبی جنوب کشور را می بیند، خانواده ای که ماه ها است گوشت در سبد غذایی ندارد را می بیند و با این حال دلسوزی ای برای این مردم ندارد.
وی ابراز کرد: جا دارد آقایان مسئول نگاهی به سیره عملی مسئولین انقلابی پیش از خود بکنند، شهید باکری شهردار ارومیه بود، شبی که سیل آمد خودشان چکمه پوشیدند، وارد خانه مردم می شدند و کمک می کردند!!
عدالتی توصیه کرد: بهتر نیست مسئولین بین مردم حضور بیابند و از آنها رفع مشکل کنند؟ حق مردمی که با خون خود نهال انقلاب را آبیاری می کند واقعا این حجم از ناامیدی و مشکل اقتصادی نیست.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین تصریح کرد: ما خود را دشمن استکبار در جهان می نامیم و مردم ما هم همین اندیشه را دارند، در این وضعیت وقتی مردم بی توجهی مسئولان را می بینند واقعا حق دارند که ناراحت بشوند.
وی گفت: برخی گفته اند که این کوهنوردی روز جمعه بوده است و با این جمله سعی کرده اند رفع مشکل کنند! آقایان! آیا واقعه در کشور اسلامی زندگی می کنید؟ مسئول کشور اسلامی برای رفع مشکل مردم نباید شیب و روز بشناسند آنوقت شما به تعطیلی روز جمعه اشاره می کنید؟
حجت الاسلام عدالتی در بخش پایانی این گفت و گو اظهار کرد: هنر واقعی همانی است که شهدای مدافع حرم خرج می کنند، هنر رفع مشکل مردم است! بهتر است هر چه زودتر چاره ای برای مشکلات مردم اندیشیده شود پیش از آنکه دشمن در طرح ایجاد ناامیدی و نارضایتی موفق شود!
1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها