خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه مسئول حفاظت اطلاعات تیپ 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع)با حضور مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران در سالن اجتماعات تیپ 83 برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۱۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

مراسم تکریم و معارفه مسئول حفاظت اطلاعات تیپ 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) با حضور سردار نصیری پور مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران  و مسئولان،کارکنان و سربازان تیپ 83 برگزار شد.

حجت الاسلام »طیبی فر» فرمانده تیپ83 در این مراسم با اشاره به اهمیت حفاظت اظهار داشت: دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و نفوذ اطلاعاتی یکی از حربه های دشمن است که باید با رصد هوشیارانه آن را خنثی کنیم.

سردار نصیری پور مسئول حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران نیز در این مراسم گفت: حفظ سلامت مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش بینی، پیشگیری و پیگیری جهت حفظ اطلاعات و آموزش نیروهای پاسدار و آشنایی آنها با راه های نفوذ دشمن از مهم ترین رسالت های حفاظت اطلاعات است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم تمامی کارکنان سپاه بصیرت افزایی در سطح جامعه است و باید با تبیین دستاوردهای انقلاب، اقشار مختلف بخصوص نسل جوان را نسبت به ترفندهای دشمن آگاه کرد تا دشمن نتواند آنها را از مسیر انقلاب منحرف کند.

در پایان این مراسم از خدمات 25 ساله حجت الاسلام غفاری تجلیل و حجت الاسلام سعادت به عنوان مسئول جدید حفاظت تیپ 83 معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار