خبرهای داغ:
مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم مطرح کرد
مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم گفت: سال گذشته به همه موکب‌هایی که از استان قم برای اربعین رفتند، روحانی اعزام کردیم و این روحانیون برنامه‌های خوبی را در ۴۳ موکب مجوز دار استان قم در سال ۹۶ داشتند.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۲۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱
حضور روحانیون مبلغ در ۴۳ موکب استان قم در ایام اربعین
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسین عسکری ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان قم در سالن جلسات امام رضا (ع) فرمانداری قم با اشاره به وظایف کمیته فرهنگی ستاد اربعین اظهار کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی از جمله وظایف این کمیته است، همچنین پوستر‌های حرم شناسی هم توسط بعثه مقام معظم رهبری به استان‌های مختلف در ایام اربعین ارسال شد.

وی ادامه داد: پوستر‌های اربعین توسط بعثه مقام معظم رهبری در بین دفاتر زیارتی استان قم و موکب‌های مختلف در عراق توزیع شد، همچنین مجموعه‌ای شامل تخلیص کتاب لهوف و احکام زیارت در اختیار مبلغین و زائرین استان قم قرار گرفت.

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم افزود: سال گذشته به همه موکب‌هایی که از استان قم برای اربعین رفتند، روحانی اعزام کردیم و این روحانیون برنامه‌های خوبی را در ۴۳ موکب مجوز دار استان قم در سال گذشته در ایام اربعین داشتند، در سال ۹۶، ۲۵۰ روحانی برای اعزام به اربعین ثبت نام کردند.

عسکری با اشاره به گروه‌های روایت گری در ایام اربعین اظهار کرد: ۱۸ گروه روایت گری در سال گذشته در این ایام داشتیم که به چهار زبان روایت گری می‌کردند، زمان روایت گری آن‌ها هشت، ۲۰ و ۴۰ دقیقه بود و زائرین از برنامه‌های روایت گری رضایت داشتند.

وی ادامه داد: بعثه مقام معظم رهبری با هماهنگی کمیته فرهنگی ستاد اربعین در کربلا به ۹۰۰ موکب در مسیر نجف کربلا و کاظمین هدایایی ارائه داد.

مسؤول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته در تمام موکب‌های استان قم در زمان اذان نماز جماعت برگزار می‌شد و موکب‌های دیگر هم برای برگزاری این برنامه تشویق شدند، برگزاری منظم نماز جماعت توسط موکب‌های ایرانی و استان قم بازخورد بسیار خوبی داشت.
ارسال نظرات