خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاین خبر داد
مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاین گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان در نظر دارد تعداد ۸۰دانشجو در شش گروه جهادی دانشجویی در قالب دو گروه عمرانی،سه گروه فرهنگی و یک گروه سلامت را به بخش‌ سده دهستان آفریز به صورت متمرکز اعزام نماید.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۳۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سیدمحمود شفیعی مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین در گفتگو با خبرنگار گفت: درراستای خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان قاینات، بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان در نظر دارد تعداد ۸۰دانشجو در شش گروه جهادی دانشجویی در قالب دو گروه عمرانی،سه گروه فرهنگی و یک گروه سلامت  را به بخش‌ سده دهستان آفریز به صورت متمرکز اعزام نماید.

وی افزود: این گروه ها متشکل از دانشجویان دانشگاه بزرگمهرقاینات،دانشکده پرستاری و مامایی،دانشگاه پیام نور ،دانشگاه آزاد اسلامی،آموزشکده فنی امام خمینی(ره) و مرکز تربیت مدرس قرآن کریم می باشند.

شفیعی ادامه داد: گروه های عمرانی به مرمت خانه های مستمندان در روستاهای کومیران و اسماعیل آباد پرداخته و هرکدام از گروه های فرهنگی در 6روستا  از دهستان آفریزاجرای برنامه خواهند داشت.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاین در ادامه گفت: گروه سلامت نیز تمامی ۱۴ روستای این دهستان را پوشش داده و اقدام به معاینه رایگان مردم روستاها و اعزام پزشک عمومی و متخصص وارائه دارو به نیازمندان در این روستاها خواهند کرد.

شفیعی ادامه داد: بازه حضور گروههای جهادی از سوم تیر تا 25تیرماه خواهد بود واولین گروه روز 3 تیرماه وآخرین گروه 15 تیرماه اعزام و هرگروه به مدت 10 روز در روستاها خدمات رسانی خواهند داشت.

منبع: نسیم قاین

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها