مسئولین سپاه ناحیه میثم مشهد از خانواده طلبه شهید «حسن حسین‌بخش» از شهدای افغانی هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۲۹۵۹۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این دیدار محمدحسن گلقندشتی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میثم مشهد از مقام و منزلت شهداصحبت کرد و افزود: خون شهیدان ما امتداد خون پاک شهیدان کربلاست و بازماندگان و عزیزان شهدا باید همواره شکرگزار خداوند باشند.
 
وی افزود: طلبه شهیدحسن حسین بخش نمونه بارز ایمان و عالم با عمل است. شهادت، مرگ انسان‌هاى زیرک و هوشیار است و این شهیدبزرگوار معامله تاجرانه خوبی باخداوند متعال کردند.

وی درپایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: امنیت کشور مرهون صبر خانواده‌ها و خون شهداست، خانواده شهداء در واقع نمونه بارز صبر و استقامت هستند و دیدار و ملاقات با خانواده این عزیزان از مهمترین وظایف ماست.

گفتنی است؛ طلبه شهیدحسن حسین بخش در سال ۱۳۴۴ در خانواده مذهبی و پیروی خط ولایت چشم به جهان گشودو پس از سپری کردن دوران کودکی و نوجوانی در سن ۱۵ سالگی وارد حوزه علمیه عباسقلی خان مشهدشد و پس از دستور امام خمینی (ره) که فرمودند شما در هر شرایطی باید بروید به جبهه؛ وارد جبهه حق علیه باطل شد و بعد از مدت ۶ ماه حضور در جبهه در منطقه عملیاتی سومار در عملیات مسلم بن عقیل در شهریور سال ۱۳۶۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها