معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان :

فعالیت 600 هیئت ورزشی فعال در سطح لرستان

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه فعالیت 600 هیئت ورزشی فعال در سطح استان، بیان داشت: این هیئت‌ها برنامه‌ریزی‌های خوبی را به‌منظور بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از کلاس‌های آموزشی در ایام فراغت انجام داده‌اند.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۲۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی کریمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در ایام تابستان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته دو کوهستان چهاردهم تیرماه به مدت دو روز و به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود، این مسابقات یادواره شهدای کوروش و داوود علی‌پناهی است که با حضور 120 ورزشکار از سراسر کشور انجام می‌شود.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه مسابقات انتخابات تیم ملی کشتی در رده امید به میزبانی الیگودرز برگزار می‌شود، افزود: با توجه به ظرفیت بالای استان در زمینه ورزش، بنا بر این شد که میزبانی‌ مسابقات مختلف را به شهرستان‌ها بسپاریم.

وی یادآور شد: مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی در رده امید 17 لغایت 22 تیرماه و به میزبانی الیگودرز برگزار خواهد شد و به پیوست آن نفرات برگزیده به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

کریمی افزود: همچنین از 21 تا 22 تیرماه مسابقات قهرمانی کشور در رشته کاراته به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود و 700 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهند یافت.

این مسوول خاطرنشان کرد: در بحث میزبانی‌ها همچنین توافقی با فدراسیون جودو برای برپایی یکی از مراحل اردوهای تیم ملی در بخش بانوان و به میزبانی لرستان انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت 600 هیئت ورزشی فعال در سطح استان، بیان داشت: این هیئت‌ها برنامه‌ریزی‌های خوبی را به‌منظور بهره‌مندی کودکان و نوجوانان از کلاس‌های آموزشی در ایام فراغت انجام داده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار