معاون عمرانی استاندار لرستان

عامل محرومیت در ایران نبود فرهنگ کار و عدم مدیریت منابع است

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: با وجود منابع بسیار اما محرومیت در ایران دیده می‌شود نشان از نبود فرهنگ کار و عدم مدیریت منابع توسط مسوولان دارد.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۲۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، احمد مرادپور امروز در مراسم اهدای 20 هزارکفش بانک ملت به دانش‌آموزان تحت‌حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان اظهار کرد: کشور ایران به دلیل وجود منابع طبیعی و انسانی نسبت به سایر کشورها از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه با وجود منابع بسیار اما محرومیت در ایران دیده می‌شود نشان از نبود فرهنگ کار و عدم مدیریت منابع توسط مسوولان دارد.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه نبود مدیریت منابع سبب آسیب زدن به بخش‌هایی همچون تولید و اشتغال می‌شود، افزود: با آسیب دیدن اشتغال، بیکاری اوج گرفته و سطح رفاه عمومی کاهش می‌یابد و لذا اگر دو مشکل عنوان شده برطرف شوند بسیاری از محرومیت‌ها از بین می‌رود.

مرادپور تصریح کرد: کمیته امداد امروز پس از 40 سال می‌بایست در حوزه‌های دیگر غیر از محرومیت‌زدایی فعالیت کند که متاسفانه با وجود اقدامات بسیار اما هنوز محرومیت وجود دارد.

وی کمک به محروم را امری خداپسندانه دانست و افزود: اما اینکه این کمک به وظیفه تبدیل شود کاری مطلوب نبوده و بایستی در آن تجدیدنظر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات