مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: تعداد 126 نفر از مادران و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به مدت پنج روز در قالب اردوی زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۳۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزیغ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در مراسم اعزام تعدادی از مددجویان استان به اردوی زیارتی مشهد مقدس به ارائه گزارشی از اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی در سال جاری پرداخت و گفت: طرح «شوق زیارت» با همکاری خیران برای تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، که تاکنون عازم مشهد نشده‌اندف اجرایی می‌شود.

وی افزود: تعداد 126 نفر از مادران و دختران بازمانده از تحصیل تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی به مدت پنج روز و با اعتبار بیش از 21 میلیون تومان در قالب اردوی زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی از برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی است، افزود: هدف از این اردو مشارکت مددجویان در برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های گروهی و اجتماعی، امید به زندگی، تحقق بالندگی، کارآمدی و مصون سازی و همچنین ارتقاء سطح آگاهی و دین باوری مددجویان است.

موسی‌نژاد از اعزام 386 نفر از مددجویان تحت حمایت استان در سه ماهه نخست امسال به مشهد مقدس خبر داد و گفت: این افراد با سرانه هر نفر 200 هزار تومان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: زیارت اماکن متبرکه، شرکت در مراسم مذهبی حرم مطهر و برگزاری برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای افراد اعزامی به اردوی زیارتی و سیاحتی است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خاطرنشان کرد: اعزام 500 نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی و 690 نفر به اردوی آموزشی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد در سه ماهه دوم سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات