مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله:

شهید بهشتی و یارانش؛ سند حقانیت انقلاب اسلامی را امضا کردند/مسئولان با تاسی به شهید بهشتی خدمتگزار مردم باشند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله از شهید بهشتی به عنوان الگویی صادق یاد کرد و گفت: دولتمردان باید با تاسی به شهید بهشتی در جهت خدمت به مردم مخصوصا محرومین جامعه تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۳۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰

حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در حادثه هفتم تیر، گفت: یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی را گرامی می‌داریم همان عزیزی که یار امام بود و تا آخرین لحظه عمر از اسلام و انقلاب و امام دفاع کرد.

وی با اشاره به سخن حضرت امام خمینی(ره) درباره شهید بهشتی گفت: همان که امام(ره) درباره‌اش فرمود بهشتی مظلوم زیست و مظلوم مُرد و خارچشم دشمنان اسلام بود. همان شخصیت بزرگی که فریادش بلند بود که آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

شهید بهشتی و یارانش با جانشان سند حقانیت انقلاب اسلامی را امضا کردند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه شهید بهشتی که همراه با 72 نفر از یاران خالص امام راحل با جانشان سند حقانیت انقلاب اسلامی را امضا کردند، گفت: بهشتی که ثمره مظلومیت و شهادتش بقای انقلاب اسلامی و گسترش انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: امروز ما شاهد هستیم تفکر امام و یاران امام و تفکر اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام انقلابی، گسترش پیدا کرده است. امروز تفکر شهید بهشتی را در حزب‌الله لبنان در مبارزان فلسطینی و در جوانان مؤمن یمنی و بحرینی مشاهده می‌کنیم.

تفکر شهیدبهشتی؛ تفکر مبارزه با ظالمین و دفاع از مظلومین بود

وی افزود: تفکر شهیدبهشتی که از اسلام ناب گرفته شده بود تفکر مبارزه با ظالمین، ستمگران و دفاع از مظلومین و محرومین بود. وی یار مخلص امام قبل از پیروزی انقلاب، همراه امام شد و با جان و دل از آرمان‌های امام خمینی(ره) حمایت کرد و در این راه تبعید شد و زندان رفت ولی از آرمان‌های امام دست برنداشت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله ادامه داد: شهیدبهشتی، این روحانی انقلابی که به امام به عنوان الگو و مقتدی نگاه می‌کرد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در میدان خدمت به مردم و محرومین حاضر شد و با قبول مسئولیت‌های سخت، شبانه‌روز در دفاع از امام و انقلاب حاضر بود.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر ایستادگی شهید بهشتی در مقابله با جریان‌های ضداسلام در مقابل منافقان در مقابل لیبرال‌ها و در مقابل تفکرات ملحد گفت: از اینکه جریان‌های ناپاک منافقین و لیبرال‌ها به او تهمت‌ها زدند، خم به ابرو نیاورد و بامظلومیت تمام، سعی و تلاش خود را در جهت خدمت به مردم به کار بست.

وی افزود: شهید بهشتی وقتی با حکم امام راحل در رأس دیوان عالی کشور قرار گرفت، بدون اغماض و گذشت احکام اسلام را اجرا کرد و ظالمین،  ستمگران و متجاوزین به حقوق مردم را تنبیه کرد.

شهید بهشتی یار صدیق امام و اسلام بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه شهید بهشتی آبرویش را باخدا معامله کرد و مجاهد فی سبیل الله بود، گفت: او روحانی پاک سرشت و عالمی جلیل القدر و مبارزی خستگی ناپذیر و در یک کلمه یار صدیق امام و اسلام بود.

مسئولان با تاسی به شهید بهشتی خدمتگزار مردم باشند

حجت‌الاسلام رضوی‌راد از شهید بهشتی به عنوان الگویی صادق یاد کرد و گفت: اگر بتوان الگوی صادقی را به جامعه و جوانان معرفی کرد، شهیدبهشتی برای همگان الگو است. دولتمردان باید به او تأسی کرده و در جهت خدمت به مردم مخصوصا محرومین جامعه تلاش کنند.

وی افزود: قضات و کسانی که داعیه‌دار برقراری عدالت در جامعه هستند باید به او اقتدا کنند و مشی او را در مقابله با گردن‌کشان و متجاوزین به حقوق مردم، بیت‌المال و اختلاس‌گران برگزینند و قاطعانه با عناصر فاسد مخصوصا در عرصه فساد اقتصادی برخورد نمایند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله  تصریح کرد: علما و اندیشمندان با عالمانه اندیشیدن و روشنگری‌های خود با تأسی به شهید بهشتی از اسلام و انقلاب دفاع کنند و دانشگاهیان در عرصه علم و حکمت، بهشتی را مقتدای خود نمایند و در عرصه خودباوری حضوری مجاهدانه داشته باشند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر اینکه نباید هیچگاه خیانت منافقین و جریان لیبرال و غرب گرایان را یادمان برود، گفت: هرگز نباید یادمان برود که چه خیانت بزرگی را به ملت ما کردند و شهادت شهیدمظلوم بهشتی و 72 تَن از یاران امام سند این خیانت است که هرگز از ذهن ملت ما پاک نخواهد شد.

وی افزود: آنانی که امروز نگاه خوش‌بینانه به غرب پیدا کرده‌اند در جهت شهدا و شهیدبهشتی نیستند. آنانی که توان مقابله با انحرافات فکری را در خود نمی‌بینند از صف شهدا جدا شده اند.

برخی مسئولان با حرکت در مسیر تساهل و تسامح، از شهدا و شهید بهشتی فاصله گرفته‌اند 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه آنانی که مفاسد کلان و مفسدان اقتصادی را می‌بینند ولی عزم و اراده ای برای مقابله ندارند و راه تساهل و تسامح را در پیش گرفته‌اند از شهدا و شهید بهشتی فاصله گرفته‌اند، گفت: آنانی که در برابر هجمه و شبیه خون و قتل عام فرهنگی دشمن سست شده‌اند، به آرمان شهدا و شهید بهشتی بی‌توجه هستند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد تصریح کرد: باید باعزمی جدی و استوار در ادامه راه شهدا و شهیدمظلوم بهشتی و یارانش اشداء علی الکفار باشیم و یک لحظه دست از مبارزه با شیاطین و شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل برنداریم.

وی خاطرنشان کرد: باید به مبارزه خود ادامه دهیم، اگر کشته شویم به افتخار شهادت دست یافته‌ایم و در صف شهدا قرار گرفته‌ایم و اگر پیروز میدان باشیم که حتما پیروزی در استقامت است، باعزت و افتخار زندگی می‌کنیم و شرمنده شهدا نخواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار