خبرهای داغ:
لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) علاوه بر مرزبانی وتامین امنیت در جنوب شرق در راستای محرومیت زدایی وکمک به بیماران خاص نیز پیشتاز است.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۴۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر 14 امام حسین(علیه السلام)، مسئول فرهنگی لشکر 14 امام حسین(علیه السلام) گفت: این لشکر علاوه بر مرزبانی وتامین امنیت در جنوب شرق در راستای محرومیت زدایی وکمک به بیماران خاص نیز پیشتاز است.

سروان مسلم نبی در ادامه افزود این لشکر با جمع آوری کمک های مردمی وسازمانی وهمچنین ،یاری خیرین گام های مثبتی در زمینه توزیع بسته های خوراکی ،پوشاکی وامداد رسانی پزشکی وساخت وساز برداشته است.

وی گفت :انتقال یک نوجوان که به دلیل آسیب پا وعفونت  در معرض قطعی پا بود به  مراکز درمانی شهر اصفهان از کارهای این لشکر در منطقه یاد کرد وخاطرنشان کرد کلیه هزینه های درمانی این بیمار توسط یک خیر پرداخت شد والحمدالله منجر به بهبود ایشان شد.

این مسئول  اضافه کرد از زمان حضور این یگان در منطقه هزاران بسته لوازم التحریر وصد ها کیلو گوشت وحبوبات وبرنج وهمچنین صدها دست لباس واجرای برنامه های فرهنگی در روستاها ورنگامیزی وساخت وساز در مناطق محروم منطقه انجام شده است.

مسئول فرهنگی لشکر مقدس امام حسین لشکر مقدس امام حسین (علیه السلام) از کلیه خیرین ومردم خواست در صورت علاقه مند بودن به کمک به محرومین هدایای خود را به روابط عمومی لشکر وفرهنگی ویا گردان های امام حسین استان جهت رساندن به محرومین تحویل دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها