مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کمیجان بااشاره به خصوصیات وشخصیت شهید بهشتی گفت: نظم وقانون گرایی،تعبد و توجه به مناسک دینی و رعایت اخلاق و سعه صدر در خانواده و جامعه از ویژگی های اصلی شهید بهشتی بود.
کد خبر: ۹۰۲۹۶۸۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه ناحیه کمیجان در آستانه فرارسیدن شهادت شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در حادثه هفتم تیر گفت: خدمتگزاري و مردمي بودن را از سفارشات شهيد بهشتي و شهداي حزب جمهوري اسلامي برشمرد و خاطرنشان کرد: ياد و خاطره شهداي هفتم تير بر توجه به محرومان که وصيت و مرام حضرت علي (ع) بايد همواره مدنظر قرار گيرد

وی افزود: آن بزرگوار در مکتب اهل بیت به خوبی آموخته بود که چگونه زندگی کند و شهید بهشتی آنچنان مظلوم زیست و آنچنان مظلومانه به شهادت رسید که حضرت امام خمینی(ره) درباره ایشان فرمودند ” بهشتی، یک ملت بود” و “شهادت شهید بهشتی در برابر مظلومیت او ناچیز است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درسپاه ناحیه کمیجان اضافه کرد: شهید بهشتی نماد کامل یک عنصر اصلی روشنفکر دینی بود که به عنوان فیلسوفی فقیه، آشنا به پنج زبان بین المللی، دنیای پیرامون خود را بخوبی می شناخت و عالم به زمان خود بود.

حجت الاسلام رجبی اظهارداشت: شهید بهشتی مدیری مدبر، قاطع، استکبار ستیز، شجاع، متواضع با سعه صدر بود که تهمت های زیادی را مظلومانه تحمل کرد و به عنوان طراح قانون اساسی به شبهات دینی پاسخ داد و از اسلام چهره ای تاثیرگذار و مهربان ترسیم کرد.

 وی افزود: مقام معظم رهبری شخصیت شهید بهشتی را الگویی برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانسته اند و از طرفی سیره‌ی اخلاقی ایشان را نمونه‌ای از راه‌های رسیدن به مقام رضا معرفی کردند و بیان داشتند که سال های بسیار ایشان تهمت ها و صحبت ها را با صبوری و صعه صدر از پس گذراندند.

وی همچنین خاطرنشان کرد : واقعه هفتم تیر به دست منافقین اوج کینه توزی و دشمنی با انقلاب و نظام بود که برای همیشه تاریخ در اذهان باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام رجبی تاکید کرد: هدف دشمن از بین بردن نظام جمهوری اسلامی بود که شهید بهشتی و همفکران و همرزمان وی تا آخر زنده اند و رهبری معظم انقلاب اسلامی راه امام و شهیدان را به پیش می برند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات