چهارمین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور ۳ کشور خارجی و ۸ استان کشور در اردبیل گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۰۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

چهارمین نمایشگاه ملی گردشگری اردبیل گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، نادر فلاحی سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی اردبیل اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از 4 الی 8 تیرماه در محل نمایشگاههای بین‌المللی اردبیل در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد که 120 غرفه در این نمایشگاه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت بازدید این نمایشگاه از ساعت 15 تا 22 هر روز است، گفت: 8 استان کشور به همراه 3 کشور خارجی در این نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی و گردشگری را به نمایش گذاشتند که فعالان گردشگری و صنایع دستی استان نیز حضوری فعال برای معرفی توانمندی‌های استان دارند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: از سه کشور جمهوری آذربایجان، ژاپن و ترکیه در این نمایشگاه حضور دارند که غرفه‌ها به صورت رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته و حتی اسکان و پذیرایی نیز به صورت رایگان انجام می‌شود.

فلاحی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه در واقع ارائه توانمندی‌های صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی می‌باشد که برنامه‌های جانبی متعددی نیز در قالب برگزاری نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی از طراحی سه اپلیکیشن معرفی آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری، تاسیسات گردشگری، جاذبه‌های میراثی و نیز صنایع دستی استان خبر داد و بیان کرد: این اپلیکیشن‌ها در چهارمین نمایشگاه ملی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل رونمایی می‌شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: این اپلیکیشن‌ها پس از رونمایی در سایت بازار قرار گرفته و علاقه مندان به حوزه گردشگری استان می‌توانند با دانلود آن در زمینه جاذبه‌های گردشگری استان اطلاعات لازم را به دست آورند.

ارسال نظرات