سید ساجد یعقوبی
معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل،
معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل گفت: ضروری است بخش خصوصی در خروج گردشگری این استان از وضعیت فصلی مشارکت کند
کد خبر: ۹۰۲۹۷۰۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

بخش خصوصی در خروج گردشگری اردبیل از وضعیت فصلی مشارکت کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی نواداد عصر دوشنبه در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه ملی گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: گردشگری اصلی ترین محور توسعه استان است.

او افزود: با این وجود در وضعیت فعلی گردشگری اردبیل فصلی بوده و لازم است با مشارکت بخش خصوصی نسبت به رونق گردشگری اردبیل در فصول سرد سال نیز اقدام کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد: هویت و تاریخ اردبیل در کنار جاذبه های گردشگری ظرفیت مطلوبی برای رونق گردشگری این استان است و انتظار می رود سرمایه گذاران در راستای تقویت تاسیسات گردشگری یاری گر دستگاه های متولی باشند.

به گفته نواداد در حوزه صنایع دستی نیز این استان قابلیت های کم نظیری دارد که می تواند به عنوان یکی از فرصت های اشتغال زا مورد توجه ادارات و بخش خصوصی قرار گیرد.

او نمایشگاه ملی را فرصت طلایی جهت معرفی ظرفیت های استان دانست و اضافه کرد: در این نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری نیز به عموم سرمایه گذاران معرفی می شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل اضافه کرد: علاوه بر این می توان قابلیت های استان را با کمک این رویداد فرهنگی در سطح ملی و بین المللی معرفی کرد.

ارسال نظرات