معاون استاندار اردبیل با اشاره به اینکه طبق قول استاندار اردبیل به مردم این پروژه باید در دهه فجر سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد افزود: تلاش همه ما این است که با تزریق اعتبار بصورت نقدی انگیزه مشاوران و پیمانکاران جهت اتمام پروژه افزایش یابد
کد خبر: ۹۰۲۹۷۱۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

پروژه راه آهن اردبیل- میانه باید در دهه فجر سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بهروز ندایی در حاشیه بازدید از قطعات پروژه راه‌آهن اردبیل میانه اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات موجود با پشتکار و پیگیری مجدانه استاندار اردبیل و همکاری مقامات کشوری، ۷۵۰میلیارد تومان از محل فاینانس داخلی برای این طرح تامین شده که تا آخر تیرماه مبلغ قابل توجهی به حساب شرکت‌های فعال در این پروژه واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه طول خط آهن 175 کیلومتر است، گفت: تا بحال طبق برنامه ریزی انجام یافته اکثر قطعات پیشرفت مناسبی دارد.

ندایی با بیان اینکه پروژه راه‌آهن اردبیل _ میانه از سال ۸۲ شروع شده است، افزود: در طول ۱۴ سال تنها 43 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما با پیگیری‌های دولت محلی باید در طول ۳ سال آینده 57 درصد پیشرفت نموده و به بهره‌برداری برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: تابلوی روزشمار راه‌آهن اردبیل در مقابل استانداری اردبیل نصب شده و برای تنویر افکار عمومی و اطلاع بیشتر شهروندان از فعالیت‌های شبانه‌روزی این طرح، تصاویر و اطلاعات مربوط به این پروژه از طریق تلویزیون‌های نمایشگر خدمات دولت که در دو نقطه شهر اردبیل نصب شده است به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طبق قول استاندار اردبیل به مردم این پروژه باید در دهه فجر سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد افزود: تلاش همه ما این است که با تزریق اعتبار بصورت نقدی انگیزه مشاوران و پیمانکاران جهت اتمام پروژه افزایش یابد و کام مردم استان اردبیل با حلاوت این افتتاح شیرین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: مجری طرح و عوامل استانداری اردبیل به جد ادامه روند پروژه را پیگیری می کنند و امیدوارم با وحدت و همدلی وقفه‌ای در روند اجراء به وجود نیاید.

در این بازدید خطیبی نماینده ساخت و توسعه زیربنایی راه آهن کشور نیز افزود: با شرایطی که استاندار سخت‌کوش اردبیل ایجاد کرده به روند این پروژه خوشبین هستیم و اینکه پروژه راه آهن اردبیل یکی از محورهای سخت صعب العبور بوده اما دغدغه‌های مالی و بیشتر موانع طبیعی حل شده است.

وی افزود: پیمانکاران در سه سال آینده دو سال اول را برای زیرسازی و یک سال آخر را به روسازی خواهند پرداخت و طرح در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات