استاندار اردبیل به منظور پیگیری مصوبات جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که هفته پیش با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل انجام شد، با قائم وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کرد.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۲۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

استاندار اردبیل خواستار اختصاص اعتبار بیشتر جهت کمک به زیرساخت‌های بخش صنعت و معدن استان شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در اين دیدار، ضمن تقدیر و تشکر از سفر دکتر رحمانی و همکارانش و اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به استان، خواستار تخصیص اعتبار جهت کمک به زیرساخت های بخش صنعت استان شد.

وی همچنین اختصاص اعتبار از محل کمک های فنی و اعتباری برای کمک به سود و کارمزد تسهیلات پرداختی در بخش صنعت و معدن در راستای حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال و صنعت استان را خواستار شد.

در این جلسه مشکلات مربوط به ثبت سفارش و مشکلات ارزی تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان توسط اعضای جلسه مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد نسبت به رفع موانع اقدام گردد.

در این جلسه رضا رحمانی، قائم وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیگیری و نگرش خوب استاندار اردبیل و مجموعه استان در جذب سرمایه گذار و حمایت از صاحبان صنایع تقدیر کرد و36 بند مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید موضوع سفر به استان اردبیل را جهت پیگیری و اجرا به مبادی ذیربط ابلاغ و برهرگونه همکاری جهت توسعه صنعت استان و حمایت از بخش صنعت در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری قول مساعد داد.

ارسال نظرات