خبرهای داغ:
رئیس بازداشتگاه همدان از اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در این مجموعه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۳۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در بازداشتگاه همدانوحید قنبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در این مجموعه خبر داد و اظهار داشت: اقدامات مختلفی شامل نصب بنر در مبادی ورودی بازداشتگاه و همچنین در داخل خوابگاه مددجویان با موضوع گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر و کلاس NA به مناسبت این هفته انجام شد.

وی افزود: برگزاری کلاس آموزشی و توجیهی برای مددجویان فعال  در کلاس‌های  NA با حضور اعضای فعال معرفی شده از سوی انجمن معتادان گمنام همدان و تقدیر و تشویق مددجویان فعال در این کلاس‌ها نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این هفته بود.

 رئیس بازداشتگاه همدان ابراز داشت: تقدیر از اعضای فعال انجمن معتادان گمنام که به عنوان «راهنما» با این مرکز همکاری نزدیک و مستمر داشته با اهداء هدیه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نیز صورت گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برای  اعضای شرکت‌کننده در کلاس‌های NA در رشته‌های مختلف طناب‌کشی و دارت و تقدیر از نفرات برتر هر رشته ورزشی نیز از دیگر اقدامات بود.

قنبری عنوان کرد: همچنین به مناسبت این هفته کلاس ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی به خانواده زندانیان دارای اعتیاد و زندانیان شرکت کننده در کلاس‌های NA در راستای آگاه‌سازی، آموزش و مشاوره به خانواده‌ها برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات