اعزام کارشناس آسیب‌های اجتماعی به مجالس معنوی و برگزاری کلاس‌های آسیب‌های اجتماعی ویژه بانوان که دوره‌هایی برای زوج‌های تازه ازدواج کرده برای تاب‌آوری زنان برگزار شده است.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۳۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام علی اسفندیاری در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه از ۱۴۰ باب مسجد در غرب استان، چالوس نخستین شهری است که بیشترین مسجد شهری را به خود اختصاص داده و ۴۲ باب مسجد دارد، اظهار کرد: باید بحث سبک زندگی قرآنی را بیشتر ترویج دهیم و دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی را که دوره ۴ ساله است به میزبانی چالوس در غرب استان برگزار می‌کنیم.

وی گفت: در واحد فرهنگی برگزاری کلاس‌های متفاوت فرهنگی را داریم که دوره‌ای در حال برگزاری به نام دوره نقد مسیحیت تبشیری گذاشتیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس با اشاره به اینکه ۹ تیر امسال افتتاحیه کلاس‌های طرح اوقات فراغت را که در قالب هسته‌های فرهنگی جوان و بوستان معرفت با دربرگیری ۵۰۰ دانش‌آموز آغاز  می‌شود  افزود: طرحی نیز در راستای آسیب‌های اجتماعی، طرح رایگان برای بانوان است و از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه به صورت رایگان استفاده می‌کنیم و بازخورد آن تاکنون رضایت بخش بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس، اظهار کرد: اعزام کارشناس آسیب‌های اجتماعی به مجالس معنوی و برگزاری کلاس‌های آسیب‌های اجتماعی ویژه بانوان که دوره‌هایی برای زوج‌های تازه ازدواج کرده برای تاب‌آوری زنان برگزار شده است.

این مسؤول درباره پروژه‌های در حال احداث این اداره نیز بیان کرد: سالن مرکز «تبیان» که از محل سفر مقام معظم رهبری با ۵۰ میلیون تومان مجوز گرفته شد که قرار بود در قالب کافی‌نت اداره شود اما به مرکز آموزش غرب استان تبدیل شد.

وی با تأکید بر اینکه در کار فرهنگی تک صدایی معنا ندارد و سبب تخریب کار فرهنگی می‌شود، ابراز کرد: سازمان تبلیغات وظیفه ساماندهی و نظارت بر کارهای دینی و فرهنگی را دارد.

اسفندیاری درباره مشکلات حوزه اعتبارات، گفت: سیر نزولی اعتبارات قرآنی شورای توسعه قرآن از ۳۰۰ میلیارد سه سال پیش به ۴۰ میلیارد رسید که همین مقدار هم محقق نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها