مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با «بسیج»:

قوانین دست و پاگیر تولید و صنعت را فشل کرده است

مختاری گفت: دولت همواره ادعا می کند که حامی اشتغال تولید و کالای ایرانی است اما در عمل به قدری قوانین دست و پا گیر وضع می کند که تولیدکنندگان از حمایت دولت پشیمان می شوند.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۴۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

پژمان مختاری، مسئول بسیج مهندسین صنعتی استانچهارمحال و بختیاری سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدامات و عملکرد دولت در خصوص حمایت از کالای ایرانی، تقویت تولید داخلی و پیاده سازی سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی گفت: شاید دولت همواره  ادعا می کند که حامی اشتغال تولید و کالای ایرانی است اما در عمل به قدری قوانین دست و پا گیر وضع می کند که تولیدکنندگان از حمایت دولت پشیمان می شوند.امروز مالیات، دارایی و ارزش افزوده و قوانین بانکی کابوس واحدهای صنعتی شده و آنها دیگر نیازی به کمک دولت ندارند.

وی افزود: اکنون در استان کهگلویه و بر احمد تمام این ستادها و قرارگاه های اقتصاد مقاومتی که از سوی دولت به ریاست استاندار برگزار می شود هیچ دستاوردی نداشته است.این تحلیل شخصی من نیست بلکه اغلب کارشناسان اذعان دارد که خروجی این ستادها در عمل چیزی نداشته است.

قوانین دست و پاگیر تولید و صنعت را فشل کرده است/ مالیات و قوانین بانکی کابوس واحدهای صنعتی است

مسئول بسیج مهندسین صنعتی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:  ما در بسیج مهندسین صنعتی به طور مداوم واحدهای صنعتی و تولیدی را دعوت می کنیم و حتی در کارگروه های صنعتی و کارگری  و... استان شرکت می کنیم و از نزدیک با چالش ها  ومشکلات این بخش ها آشنا هستیم و بی فایده بودن ستادها و قرارگاه های اقتصادی مقاومتی حرفی است که از زبان مدیران و مسئولان همین واحدهای صنعتی خارج می شود.

ارسال نظرات