واژگونی تریلی حامل گاز مایع (LPG) از سلیمانیه عراق به مقصد کشور ارمنستان در ابتدای گردنه فیلان تاقی باعث انسداد لاین دیواندره بطرف سقز شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۷۹۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، طی اعلام مردمی مبنی بر بروز حادثه انحراف و واژگونی یک دستگاه تریلی آکسور حامل ۳۰ هزار لیتر گاز مایع و گرفتار شدن راننده تریلی و نشت گاز، بلافاصله تیم اطفای حریق و امداد و نجات ایستگاه مرکزی آتش نشانی به محل اعزام شد.

ایرج گیلاسی، مسئول واحد آتشنشانی سقز و در ارتباط با واژگونی تانکر حامل گاز مایع در مسیر سقز دیواندره گفت: در دو ماه اخیر این دومین تانکری است که در مسیر سقز دچار حادثه می‌شود.

وی افزود: از آنجا که تانکر‌های حادثه دیده، گران قیمت بوده و صاحبان آن به راحتی حاضر به آسیب پذیری بیشتر آن نیستند و از سوی دیگر رهاسازی مواد داخل آن در طبیعت باعث ضرر و زیان می‌شود فرآیند نقل و انتقال آن به آسانی میسر نیست.

مسئول واحد آتشنشانی سقز، در مورد تانکری که هم اکنون در گردنه فیلان تاقی موجب مسدود شدن یک باند مسیر شده است خاطرنشان کرد: خوشبختانه تانکر مذکور هیچگونه نشتی ندارد، اما به دلیل سنگینی تانکر و نبود تجهیزات لازم در منطقه ممکن است جابجایی آن طول بکشد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات