ویژه برنامه آبروی محله با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطه شهدای محله، شهیدان اکبرو غلامرضا بیاضی زاده با استقبال پر شور مردم شهید پرور منطقه ساقی انار برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۸۲۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛در راستای ماندگار شدن یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس و شهدای گلگون کفن در ذهن و قلب مردم، ویژه برنامه ابرو محله شهیدان اکبر و غلامرضا بیاضی زاده با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، خانواده شهدا و مردم شهید پرور هشت قریه در منطقه ساقی انار بر گزار گردید.
در این مراسم سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اولین وظیفه ما در قبال شهدا دفاع از دستاورد‌های ان‌ها می‌باشد واینکه بفهمیم ببینیم این عزیزان برای چه خون خود را در راه اسلام دادند.
وی گفت:: شهادت درس امام حسین (ع) است و حضرت سید الشهدا (ع) با تقدیم جان خودش مسیر اسلام را از انحراف نجات داد و شهدا نیز به ان حضرت اقتدا کردند.
فرمانده سپاه انار افزود:رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با اتکا به سلاح ایمان و ایثارگری یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن تسلیم نکر دند وامروز بر همه واجب است ادامه دهنده راه انان باشند.
وی با بیان این که بسیج و نیرو‌های مقاومت توانستند در خارج از مرز‌های ایران به دفاع از کیان انقلاب اسلامی بپردازند، بیان کرد: دفاع از اب و خاک این کشور با درایت رهبر معظم انقلاب به خارج از مرز‌ها انتقال پیدا کرد و جوانان ایران در سوریه و عراق به دفاع از مستضعفین پرداختند.
 اجرای برنامه‌های فرهنگی، خاطره گویی توسط همرزمان شهیدان و مداحی اقای حسنی از دیگر برنامه‌های مراسم بود.
ارسال نظرات