خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان تأکید کرد؛
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی شهرستان گرمسار، مسئله اصلی در زمان فعلی را برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت اردوهای جهادی در تابستان 97 عنوان کرد و خواستار ایفای نقش هرچه پررنگ تر دفاتر بسیج دانشجویی مستقر در شهرستان ها در این مقوله مهم شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۸۳۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان با مسئولین دفتر بسیج دانشجویی گرمسار دیدار و گفت وگو کرد.

 در این دیدار که به میزبانی ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان برگزار شد، پیرامون مسائل مختلف از قبیل اردوهای جهادی ، طرح ولایت و مشکلات موجود در دانشگاه های شهرستان گرمسار بحث و تبادل نظر شد.

مرتضی دهرویه فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مطلوب دفتر گرمسار، مسئله اصلی در زمان فعلی را برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت اردوهای جهادی در تابستان 97 عنوان کرد و خواستار ایفای نقش هرچه پررنگ تر دفاتر مستقر در شهرستان ها در این مقوله مهم شد.

در پایان در این دیدار مسئول دفتر بسیج دانشجویی ناحیه گرمسار به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند و خواستار هم اندیشی هرچه بیشتر پیرامون مسائل مطروحه فوق شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها