خبرهای داغ:
فرماندار هشترود در همایش پیشگیری از اعتیاد گفت: هر کدام از کار آفرینانی که بتوانند به عنوان پشتیبان معتادان پاک شده را بکارگیری کنند از وام کم بهره اشتغالزایی برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۲۹۸۹۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین امینیان  افزود: هر کارآفرینی هم که بتواند معتادین پاک شده را به اشتغال درآورد علاوه بر دریافت وام خود اشتغالی 5 سال هم از پرداخت بیمه معاف خواهد بود و اداره بهزیستی بیمه فرد پاک شده از اعتیاد را پرداخت خواهدکرد.
وی مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر را نیازمند بسترسازی فرهنگی و اجتماعی دانست و با تاکید بر اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر اظهارداشت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند همت همگانی است و برای مبارزه با معضل مواد مخدر در جامعه نیازمند همت همگانی و اراده عمومی هستیم.
امینیان اضافه کرد: متاسفانه امروزه با تغییر الگوی مصرف مواد مخدر سنتی به مواد مخدر صنعتی جامعه روبرو هستیم.
وی ادامه داد: صنعتی شدن مواد مخدر موجب شده دسترسی به این مواد آسان شود که همه روزه بر تعداد متقاضیان این مواد می‌افزاید.
امینیان از اعتياد به عنوان بلايي نام برد که در کمين همه خانواده هاست و دشمنان نیز در حال گسترش این بلای خانمان سوز در بین جوانان حتی دانش آموزان هستند که همه آحاد مردم باید هوشیار باشند.
وی پس از این همایش از کمپ ترک اعتیاد بازدید نمود و خواستار اختصاص بودجه ازسوی شورای مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی به این کمپ را شد و تجهیز استاندارد آن را شد.

کارآفرینان پشتیبان معتادان پاک شده وام اشتغال زایی می گیرند

فرماندار هشترود همچنین با حضور در منزل شهید مجتبی یعقوبی که در سال 95 در هنگ مرزی شهرستان ماکو در عملیات مبارزه با مواد مخدر و قاچاق توسط گروهک تروریستی پژاک به درجه رفیع شهادت رسیده بود به مقام شهدا ادای احترام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها