خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مطرح کرد

تامین هزینه احداث شبکه فاضلاب پردیسان با افزایش یک ریالی آب بها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اضافه شدن یک ریال به ازای مصرف هر لیتر آب به قبض مشترکین برای هزینه کرد در اجرای شبکه فاضلاب منطقه پردیسان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۴۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
تامین هزینه احداث شبکه فاضلاب پردیسان با افزایش یک ریالی آب بها
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی جان صادق پور با اشاره به رویکرد پژوهشی شرکت آب و فاضلاب استان قم اظهار کرد: حمایت از طرح‌های تحقیقاتی رویکرد این شرکت است و از سه نوع اختراع علمی در سال گذشته در شرکت حمایت شد.

وی ادامه داد: یک سری بروشور‌ها و محتوا‌ها توسط شرکت آب و فاضلاب استان قم در اختیار مبلغین حوزه علمیه قم قرار می‌گیرد تا آن‌ها در اقدامات تبلیغی خود، صرفه جویی در مصرف آب را ترویج کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم افزود: این شرکت در ساختمان‌ها و فضا‌های باز در اختیار خود به دنبال احداث نیروگاه‌های خورشیدی با همکاری بخش خصوصی و شرکت توزیع برق استان قم است.

صادق پور با اشاره به امکان احداث نیروگاه‌های برقابی بر روی خط انتقال آب از سرشاخه‌های دز به استان قم اظهار کرد: امکان احداث ۶ نیروگاه برقابی دیگر بر روی این خط انتقال آب وجود دارد، همچنین یک نیروگاه برقابی در منطقه سالاریه نیز قابل احداث است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ادامه داد: شورای اسلامی شهر قم براساس قانون می‌تواند به این شرکت مجوز افزایش قیمت آب بها را بدهد تا از طریق این افزایش درآمد، شبکه آب و فاضلاب در شهر قم توسعه پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر قم قرار است که یک ریال به ازای مصرف هر لیتر آب از مشترکین شرکت آب و فاضلاب در این شهر دریافت و منابع درآمدی حاصل از آن در طرح اجرای شبکه فاضلاب منطقه پردیسان قم هزینه شود، این مصوبه شورای اسلامی شهر قم سالیانه هفت میلیارد تومان درآمد به دنبال دارد.
ارسال نظرات