خبرهای داغ:
استاندار گلستان گفت: 8 باب منزل مسکونی توسط بانوان گرگانی وقف شد تا پس از فوت آنان برای آموزش نوجوانان به آموزش و پرورش واگذار شود.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۵۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سید مناف هاشمی امروز در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از زیباترین جلساتی که هر مسئولی می تواند شرکت کند، حضور در مجامع خیرین است و من افتخار سال ها فعالیت در عرصه خیرین ورزشی را دارم.

وی افزود: کار خیری ریشه در اعتقادات دینی مردم ما دارد و اعتقاد داریم که به در معاد به بهشت برین خواهیم رفت.

استاندار گلستان تصریح کرد: خیرین بعنوان مهمترین افراد جامعه است که توسعه کشور و استان در گرو فعالیت های آن است، توقع از مسئولان است که در این راه کمک کنند.

وی با بیان اینکه خیرین مستحق تقدیر هستند، بیان کرد: 8 بانوی گرگانی منازل خود را وقف مدرسه سازی کردند به طوری که بعد از فوت آن ها این املاک در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.

هاشمی افزود: راه واقعی سعادت را خیرین پیدا کرده اند لذا باید فرهنگ کار نیک آنها را به مردم بیاموزیم و بسیاری از این عقب ماندگی های خود را از این طریق جبران کنیم .

این مقام مسئول با بیان اینکه مبلغ بودجه 350 تا 400 میارد تومانی طی بیست سال برای گلستان زیاد نیست، اذعان کرد:در حوزه زیرساختی در گلستان بسیار عقب هستیم بنا براین برای افزایش این مبلغ باید به سمت فرهنگ سازی برویم.

وی در ادامه از حمایت استانداری گلستان در این راه خبر داد و تاکید کرد: باید تحولی و به صورت جهشی فکر کنیم، هر اندازه ای که خیرین به مدرسه سازی کمک کنند ما هم به همان اندازه از منابع استانی کمک خواهیم کرد..

هاشمی با تعیین شعاری برای مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان، خاطرنشان کرد: شعار ما این باشد که هر خیر را دو نفر منظور کنیم یعنی هر فرد یک خیر دیگر را با همراه خود همراه کند تا در سال آینده این تعداد به دو برابر افزایش یابد..

استاندار گلستان در خاتمه گفت: بنده به عنوان یک فرد حقیقی اعلام می کنم که این عمل را اجرا خواهم کرد و سهمی کوچکی در مدرسه سازی خواهم داشت / گلستان ما

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها