معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه استاندار لرستان:

شفاف سازی و مبارزه با مفاسد اقتصادی مورد تاکید دولت است

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه استاندار لرستان گفت: دولت به بحث شفاف سازی و مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید ویژه‌ای داشته بر همین اساس تلاش‌های گسترده‌ای در راستای تحققق دولت الکترویک انجام داده‌است.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۷۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵

به  گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، گودرز امیری  امروز در همایش سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بیان کرد: فناوری ارتباطات ساخته خود بشر بوده و باهدف ایجاد آسایش بیشتر برای انسان‌ها روز به روز در حال پیشرفت و کامل‌تر شدن است.

وی افزود: امروز هر کشوری که از فناوری ارتباطات استفاده نکند خودش را از قافله جامعه جهانی جدا کرده به همین علت کشور ایران با توجه به ظرفیت عظیمی که نخبگان آن در این حوزه در خارج و داخل کشور دارند در این راه گام برمی‌دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان اظهار کرد: امروزه شبکه‌های اجتماعی ذهن تمام اقشار جامعه را به خود مشغول کرده و در کنار اینکه تهدیدهای اجتماعی و فرهنگی خطرناکی داشته اما مزایایی مانند بالا بردن سطح آگاهی مردم و شفاف‌سازی در امور کشور را در بر دارد.

امیری بیان کرد: دولت فعلی به بحث شفاف‌سازی و مبارزه با مفاسد اقتصادی تأکید ویژه‌ای داشته بر همین اساس تلاش‌های گسترده‌ای در راستای تحقق دولت الکتریک انجام داده است.

وی افزود: استانداری لرستان نیز در راستای مصوبه‌های دولت برای تبدیل بروکراسی اداری از حالت سنتی به دولت الکترونیک موفق شده که بیش از 97 درصد امور خود را از طریق سامانه‌های الکترونیکی انجام دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان اظهار کرد: باید قراردادهایی با شرکت‌های خصوصی در راستای انجام دادن خدمات ادارات دولتی در این بخش‌ها با دادن مجوزهای لازم انجام گرفته و این سامانه بایستی اسناد مناقصه‌ای را به صورتی تهیه کند که دخالت ادارات دولتی به حداقل رسیده و همین امر سبب کاهش فساد در کشور می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار