سید ساجد یعقوبی
مسئول‌ علمی‌ بسیج‌ دانشجویی‌ اردبیل‌ از اعزام 4 دانشجوی‌ نخبه‌ استان‌ به دوره‌ تخصصی‌ایران1435خبرداد و گفت: این دوره آموزشی شهریورماه در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۳۰۰۱۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

۴ دانشجوی نخبه اردبیل به دوره تخصصی ایران ۱۴۳۵ اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رضا ندایی مسئول علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در نشست توجیهی دوره تخصصی ایران 1435 که با حضور مسئولین کانون های علمی دفاتر بسیج دانشجویی اردبیل در محل ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد به تشریح اهداف این دوره تخصصی پرداخت و گفت: 4 دانشجوی نخبه استان به منظور آشنایی با این حرکت علمی عظیم، کادرسازی و شروع فعالیت در این حوزه شهریور ماه سالجاری به تهران اعزام خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح نحوه انتخاب افراد جهت اعزام به دوره آموزشی ایران 1435 پرداخت و گفت: پس از بررسی سوابق علمی و پژوهشی دانشجویان نخبه عضو بسیج دانشجویی نهایتا 8 دانشجوی نخبه انتخاب شدند که پس از انجام مصاحبه های علمی و تخصصی 4 نفر از این دانشجویان به این دوره تخصصی اعزام خواهند شد.

در پایان این نشست اعضای جلسه در خصوص اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی و بررسی عملکرد قرارگاه احمدی روشن استان اردبیل به تبادل اندیشه پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار