سید ساجد یعقوبی
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت، رونق گردشگری در استان منوط به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم
کد خبر: ۹۰۳۰۰۲۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،نادر فلاحی  در جلسه مشترک با روسای ادارت و مسئولان نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان‌های اردبیل اظهار داشت: اجرای طرح‌های گردشگری به منظور توسعه حوزه گردشگری استان در دستور کار قرار گرفته است که امیدواریم در توسعه بخش اقتصادی استان می‌تواند نقش اساسی داشته باشد.

وی افزود: یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گردشگری شهرستان‌های اردبیل اختصاص می‌یابد و با برنامه‌ری زی های انجام یافته برنامه‌های یک ساله گردشگری شهرستان‌های اردبیل تدوین می‌شود که بی‌شک دستاوردهای مناسبی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اخذ برنامه عملیاتی یک ساله شهرستان های اردبیل هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته که تمام تلاش و اهتمام ما بر تحقق این موضوع بوده تا بتوانیم تحقق گردشگری در استان اتفاق بیفتد.

فلاحی بیان کرد: رونق گردشگری در استان منوط به حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که آمادگی خود را برای حمایت از سرمایه‌گذاران انجام می‌دهیم که در این زمینه مسئولان باید برنامه‌های منظم و منسجم داشته باشند که این موضوع حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: ضرورت تقویت نظارت بر عملکرد شهرستان‌ها به منظور اجرای عملیات عمرانی و پروژه‌ها هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته که این موضوع با جدیت و اهتمام ویژه در دستور کار قرار گرفته است که اجرای طرح‌های گردشگری استان می‌تواند ما را در رسیدن در این زمینه رهنمون شود.

ارسال نظرات