استاندار اردبیل گفت: به منظور حمایت از تولید و رونق اقتصادی از احداث شهرک‌ صنعتی بخش خصوصی در اردبیل حمایت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۰۳۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳

احداث شهرک‌ صنعتی «بخش خصوصی» در اردبیل حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنام‌جو ظهر در بازدید از واحدهای صنعتی باطری‌سازی، ساخت گیاهان دارویی، تولید برق از زباله، ریخته‌گری، تولید لبنیات و تولید تابلوها و تأسیسات برق استان اردبیل اظهار کرد: از تمامی سرمایه‌گذارانی که قادر به ایجاد شهرک‌های خصوصی باشند به صورت قاطع و همه‌جانبه‌ای حمایت می‌کنیم.

وی با استقبال از پیشنهاداتی که برای رشد اقتصادی استان اردبیل مفید واقع شود، افزود: رونق تولید و افزایش اشتغال در استان مستلزم برخورداری از واحدهای تولیدی فعال و مناسب استو در این راستا باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز به شکل همه‌جانبه‌ای حمایت شود.

استاندار اردبیل در این بازدید از پیشنهاد یکی از سرمایه‌گذاران برای ایجاد شهرک صنعتی خصوصی به منظور تولید گیاهان دارویی خبر داد و گفت: حمایت از ایده‌های نوین و حرکت به سمت سیاست‌های مهم اقتصادی استان در راستای ایفای تعهد راه‌اندازی 20 هزار شغل در اردبیل اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید سرمایه‌گذاران واحدهای تولیدی مشکلات و مسائل خود را با استاندار اردبیل مطرح کردند و مدیران دستگاه‌های اجرائی از جمله صنعت،معدن، تجارت؛ شهرک‌های صنعتی، شرکت‌های برق و آب و مدیر شعب بانک‌های عامل برای حل مشکلات موجود ارائه طریق نموده و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار اردبیل از شرکت «رادیس صنعت» تولید ماشین آلات صنعتی در شهرک صنعتی اردبیل و شرکت «آرتا‌توان تابلو» در زمینه تولید تابلوهای صنعتی فشار قوی بازدید کرده و با بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مختلف در شهرک صنعتی شماره 2 برای حمایت از مشاغل و بنگاه‌های تولیدی و صنعتی موجود تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال نظرات