به همت بسیج اساتید در دانشگاه‌های استان مرکزی، مراسمی با شکوه به مناسبت روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران در دانشگاه فرهنگیان اراک برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۳۰۰۶۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

برگزاری مراسم باشکوه روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران

 

به گزارش سرویس بسیج اساتید خبرگزاری بسیج ، در این مراسم که با حضور جانشین سازمان بسیج اساتید کشور، جناب آقای دکتر ابن الدین، سرهنگ گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح اله استان مرکزی، روسای دانشگاه‌های استان، مسئولین  نهادهای استانی و جمع کثیری از اساتید بسیجی در دانشگاه‌های استان برگزار گردید، دکتر محسن ذوالفقاری استاد تمام دانشگاه اراک و مسئول سازمان بسیج دانشگاه‌های استان مرکزی، به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ادامه مراسم پس از  سخنان سرهنگ گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح اله، دکتر ابن الدین به تشریح اهداف سازمانی با رویکرد پژوهش محوری با عنایت به حل مسائل استان و کشور تأکید کردند و فرمودند: توجه به رویکرد حل المسائلی در گشایش معضلات کشور از اهداف اصلی بسیج اساتید است.

برگزاری مراسم باشکوه روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران

ایشان تأکید کردند که تربیت نیروهای نخبه برای آینده نظام از میان دانشجویان از اهداف دیگر ماست. توجه به مساجد محلات و حضور استادان بسیجی در مساجد از دیگر تأکیدات ایشان بود.

در ادامه روسای اندیشکده‌های صنعت و فناوری، سواد رسانه و فضای مجازی و اقتصاد مقاومتی نیز گزارش فعالیت های خود را ارائه کردند.

در پایان ضمن قرائت بیانیه سازمان در خصوص هجدهمین سالروز تشکیل بسیج اساتید مراسم با تقدیر از 22 نفر از اساتید برتر در عرصه های پژوهشی خاتمه یافت.

ارسال نظرات