خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:
تبسمی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری در بین بهره برداران بخش کشاورزی استان توزیع شده است
کد خبر: ۹۰۳۰۰۸۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

حمیدرضا تبسمی معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ میلیارد و ۴۹۴ میلیون ریال تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری در بین بهره برداران بخش کشاورزی استان توزیع شده است.
وی گفت: این میزان تسهیلات به ۵۷ طرح بخش کشاورزی که در راستای حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایر استفاده شده است.
معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار کرد: هدف از پرداخت این نوع تسهیلات، حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی می باشد.
این مقام مسوول عنوان کرد: طی بررسی های به عمل آمده با پرداخت این میزان تسهیلات ۱۳۴ شغل جدید در بخش کشاورزی استان ایجاد شده است.
تبسمی رسته های اولویت دار بخش کشاورزی را کشت زعفران وگیاهان دارویی، پرورش دام سبک وسنگین، پرورش و فراوری طیور و زنبور عسل، شیلات وآبزیان، کشت نهال و بذر، صنایع غذایی و تبدیلی تکمیلی کشاورزی، بسته بندی میوه و سبزی و نان برشمرد.
وی افزود: متقاضیان واجد شرایط جهت بهره مندی از این نوع تسهیلات می توانند در سامانه کارا ثبت نام نمایند.
1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها