خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار معاونان امور استان های قرارگاه سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان فضای مجازی سراج و جمعی از فعالان فضای مجازی تبریز، گفت: فضای مجازی فرصتی طلایی برای ترویج فرهنگ و معارف اسلامی است و شاخص فعالیت در آن، بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باید باشد.
کد خبر: ۹۰۳۰۰۸۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم با تاکید بر تاثیرگذاری فضای مجازی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و دفاعی، افزود: در نگاه رهبر انقلاب، مدیریت کلان، برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های لازم و بهنگام درباره فضای مجازی و نظارت و رصد کارآمد و روزآمد در فضای مجازی موضوعی بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: نکته دیگری است که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره می کنند، شکل‌دهی به قواعد و قوانین مرتبط با فضای مجازی در عرصه جهانی با رویکرد اخلاق‌ مدار و عادلانه و سرمایه‌گذاری در همه ابعاد آن است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به تهدیدهای فضای مجازی و تبدیل کردن آنها به فرصت های ارزشمند، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز اهتمام ویژه به سالم‌سازی و حفظ امنیت همه‌جانبه فضای مجازی کشور را ضروری میدانند و معتقد هستند با حفظ حریم خصوصی آحاد جامعه در فضای مجازی باید از نفوذ و دست‌اندازی بیگانگان و تهاجم فرهنگی مقابله موثر داشته باشیم.

امام جمعه تبریز، بمباران افکار جوانان را از تهدیدهای فضای مجازی دانست و گفت: دورکردن جوانان از دین، منصرف کردن جوانان از نظام اسلامی، تلقین پیام یاس و ناامیدی به جوانان بخشی از تهدیدهای فضای مجازی است.

حجت الاسلام آل هاشم اظهارداشت: مقام معظم رهبری معتقدند این فضای مجازی امروز از فضای حقیقیِ زندگی ما چند برابر بزرگ‌تر شده که بعضی‌ها اصلاً در فضای مجازی تنفس می کنند.

 
ارسال نظرات