هر پنج‌شنبه در مهرشهر کرج برگزار می‌شود ؛
رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان البرز گفت: جمعی از دوچرخه‌سواران کرجی اعم از بانوان و آقایان هر پنج‌شنبه با شعار هوای پاک در مهرشهر کرج به گردهمایی و انجام ورزش می‌پردازند.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۴۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مجید سبزه پرور، ئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان البرز گفت : جمعی از دوچرخه‌سواران کرجی اعم از بانوان و آقایان باهدف حفاظت از محیط‌زیست و با شعار هوای پاک در مهرشهر کرج به گردهمایی و انجام ورزش‌های همگانی می‌پردازند.

گردهمایی دوچرخه‌سواران کرجی با شعار هوای پاک

وی بابیان اینکه این اقدام مورد استقبال بانوان کرجی نیز قرار دارد، یادآور شد: برای راحتی بانوان و استقبال آن‌ها از این اقدام ورزشی تدابیری اندیشیده شده است که آن‌ها نیز به ورزش بپردازند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان البرز اضافه کرد: انجام چنین گردهمایی‌های ورزشی علاوه بر حفظ سلامتی، می‌تواند شادی و نشاط را در جامعه تزریق کند و تأثیرات بسزایی در روحیه افراد داشته باشد.

سبزه پرور افزود: خوشبختانه فرهنگ چنین گردهمایی‌هایی تا حدودی بین شهروندان نهادینه‌شده و ما می‌توانیم با تشویق مردم به کنار گذاشتن خودروهای خویش و استفاده از وسایلی نظیر دوچرخه، سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوا ، صرفه‌جویی در سوخت و همچنین در سلامتی افراد جامعه داشته باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: این برنامه پنج‌شنبه هر هفته ساعت 5 عصر در بلوار شهرداری مهرشهر کرج با حضور پرشور شهروندان دایر است و علاقه‌مندان می توانند در جمع ورزشکاران حاضر شوند.

ارسال نظرات