خبرهای داغ:
کمیته امداد امام (ره) با کسب تجربه های مفید در حوزه اشتغال زایی و توانمندسازی، امروز رویکرد خود را بر ارتقای سطح کیفی طرح های اشتغال‌ و پایدارسازی هرچه بیشتر مشاغل قرار داده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۷۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، امیر خوش نیت، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از تلاش امدادگران در عرصه خدمت به نیازمندان بیان کرد: ریشه کنی فقر با توانمندسازی نیازمندان محقق می‌شود و اشتغال زایی به عنوان اصلی مهم در بحث توانمند سازی ، در اوویت برنامه ها و اقدامات کمیته امداد امام (ره) استان قزوین قرار دارد.
وی ادامه داد: کمیته امداد استان قزوین با اجرای این سیاست طی سال‌های 95 و 96 در میان دستگاه‌های مختلف استان حائز عنوان رتبه برتر ایجاد طرحهای اشتغال شده است، چراکه بیش از تعهد خود، اشتغال زایی کرده است.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین افزود: ارزیابی‌های درون سازمانی و برون سازمانی حکایت از این دارد که اشتغال ایجاد شده در این نهاد از کمترین حد انحراف برخوردار بوده به طوری که بیش از 80 درصد مشاغل ایجاد شده واقعی و منجر به ایجاد درآمد پایدار برای مجریان طرحها بوده است.
وی عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) با کسب تجربه های مفید در حوزه اشتغال زایی و توانمندسازی، امروز رویکرد خود را بر ارتقای سطح کیفی طرح های اشتغال‌ و پایدارسازی هرچه بیشتر مشاغل قرار داده است.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده توضیح داد: در مجموع طی سال گذشته سه هزار و 845 شغل برای مددجویان ایجاد شد و در روزهای پایانی سال 96 جشن توانمندی بیش از هزار و 500 مددجوی تحت حمایت برگزار شد.
قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اشتغال را محوری مهم در خانواده دانست و گفت: اگر مشکل معیشت خانواده رفع شود دیگر دست نیاز به سوی کسی دراز نمی‌کند از این رو اشتغال زایی گام مهم و اساسی برای فقرزدایی است.
وی با اشاره به تغییر رئیس کمیته امداد شهر اسفرورین یادآورشد: تغییرات در کمیته امداد تنها برای انتقال تجربیات است از این رو تلاش می‌شود تا با جابجایی افراد بستر ارتقای خدمات به خانواده‌های نیازمند فراهم شود.
لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات آقای یوسفی تقدیر و آقای کریم کشاورز سیاهپوش به عنوان رییس جدید اداره اسفرورین معرفی شد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها