خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان روز بسیج اساتید را،روز بیعت فرماندهان جنگ نرم با ولایت فقیه برشمرد و گفت: نقش بسیج اساتید در مقابله با جنگ نرم دشمن و آگاه سازی نسل های آینده کشور برجسته است.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۹۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز:سرهنگ عبدالرضا حاجتی در آیین بزرگداشت شهید مصطفی چمران و روز بسیج اساتید در محل دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار داشت: نام شهید چمران در خوزستان به عنوان یک دانشمند خوش اخلاق و انقلابی، نویسنده قهار و اهل مناجات همواره زنده است.


وی افزود: شهید چمران دکتری ولایتمداری داشت و به فرمان امام خمینی(ره) قلم ‌را زمین گذاشته و اسلحه به دست گرفت تا از آرمان های این انقلاب مقابل دشمنان متجاوز دفاع کند.


معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان بیان کرد: امروز در کشوری هستیم که در دوران دفاع مقدس اساتید انقلابی ، ولایتمدار و سردارانی رشدی مانند شهید چمران داشته که جنگ را به خوبی مدیریت کردند و دشمن را در تمامی عرصه ها ناکام گذاشتند.


وی تصریح کرد: به برکت خون شهدا دشمن پس از 40 سال نتوانست به اهداف خود دست یابد به همین جهت در اتفاقاتی مانند فتنه سال 1388 به دنبال پروژه خاموشی در‌ کشور بود ‌اما بازهم در اهداف خود ناکام ماندند.


سرهنگ حاجتی گفت: امروز انقلاب ما ساری و جاری است و در دنیا سرافراز هستیم چرا که به جنگ ابرقدرت هایی رفته ایم که با تمام امکانات نظامی خود توان مقابله با سرداران رشید اسلام در دوران دفاع مقدس را نداشتند.


وی اظهار داشت: خوزستان پایگاه استراتژیکی بوده و دارای مردان و فرماندهان بزرگی است و افتخار می کنیم که بسیج اساتید اکنون نقش تعیین کننده ای در آینده کشور و بخصوص سرنوشت نسل های آینده دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها