مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار:

استفاده از انرژی‌های پاک در میادین و بازارهای میوه و تره بار مورد توجه قرار گیرد

این سازمان به عنوان بخشی از شهرداری تهران وظیفه دارد به مناطق کم برخوردار سطح شهر هم توجه کند و اگر لازم باشد در این راه هزینه کند، بخشی از درآمدهای حاصل از مناطق برخوردار را به مناطق کم برخوردار اختصاص دهد.
کد خبر: ۹۰۳۰۱۹۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، مهندس عبدالحسین رحیمی در جلسه نظارت دوره‌ای میدان میوه و تره بار شهید بروجردی عنوان کرد حتی شهروندانی که از میادین و بازارهای میوه و تره بار خرید نمی‌کنند، از عملکرد سازمان بهره مند می‌شود، زیرا سازمان با کنترل قیمت‌ها در میادین و بازارهای میوه و تره بار، بر قیمت این محصولات در سطح شهر نیز تاثیر می‌گذارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین با تاکید بر اینکه مدیران میادین و روسای بازارهای میوه و تره بار باید حتما نسبت به منطقه خود نیازسنجی کنند و خدمات متناسب با نیاز شهروندان ارائه کنند، اظهار داشت: باید خرید از میادین و بازارهای میوه و تره بار برای شهروندان به یک تجربه خوشایند و دلپذیر تبدیل شود، بنابراین علاوه بر توجه به موضوع رقابت نسبی هر میدان و بازار نسبت به منطقه‌ای که در آن قرار گرفته، به زیباسازی محیطی و موسیقی مناسب نیز توجه کنید.
مهندس رحیمی با اشاره به تاثیر نیروی انسانی متخصص و کارآمد بر موفقیت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: در مکان یابی بازارهای میوه و تره بار گاهی محدودیت‌هایی از سوی شهرداری‌های مناطق وجود دارد که این نباید به عنوان یک مانع طرح شود، زیرا عامل اصلی موفقیت هر میدان یا بازاری، مدیریت صحیح آن است.
وی در ادامه به برخی انتقادات در این زمینه اشاره کرد و افزود: سازمان مدیریت میادین به عنوان بخشی از شهرداری تهران وظیفه دارد به مناطق کم برخوردار سطح شهر هم توجه کند و اگر لازم باشد در این راه هزینه کند، بخشی از درآمدهای حاصل از مناطق برخوردار را به مناطق کم برخوردار اختصاص دهد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین به رضایتمندی مردمی، ارتقاء کیفیت خدمات، پاک دستی و شفافیت مالی و سازمانی و عدالت به عنوان چهار محور اصلی در برنامه‌های شهردار تهران اشاره کرد و گفت: کسب رضایت حداکثری شهروندان ، اعلام بالاترین میزان شفافیت مالی و سازمانی از سوی نهادهای نظارتی بیرون سازمان بیانگر آن است که عهد بسته‌ایم از مسیر خدمت به مردم خارج نشویم و برای موفقیت بیش از پیش در این راه، باید برنامه‌های دکتر افشانی مورد توجه قرار گیرد.
مهندس عبدالحسین رحیمی با اشاره به تجربه موفق میدان میوه و تره بار بروجردی در استفاده از انرژی‌های پاک و صرفه جویی 56 درصدی در استفاده از حامل‌های انرژی گفت: لازم است که استفاده از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر در میادین و بازارهای میوه و تره بار مورد توجه جدی قرار گیرد و صرفه جویی حامل‌های انرژی باید برای همه تبدیل به یک اصل شود.
گفتنی است، در این جلسه پس از ارائه گزارش از میدان میوه و تره بار شهید بروجردی و بازارهای تابعه آن از سوی ناظران ویژه، مهندس رحیمی ضمن ابراز رضایت دستور داد تا مدیر این میدان و روسای بازارهای تابعه مورد تشویق قرار گیرند.

ارسال نظرات