خبرهای داغ:
جانشین سپاه شاهرود گفت: قرارگاه امام سجاد (ع) شاهرود دغدغه ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب و نظام را داشته و کار‌های تاثیرگذاری انجام داده اند که با حمایت مسئولین این فعالیت‌ها تداوم و اثرگذاری بهتری در شهرستان خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۲۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین یارمحمدی در دیدار اعضا قرارگاه امام سجاد (ع) با امام جمعه شاهرود در دفتر وی با گرامیداشت هفتم تیر شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران انقلاب با بیان اینکه این قرارگاه و گروه اقدام و عمل دغدغه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و موضوعات فرهنگی را دارند افزود: دغدغه این گروه در قالب قرارگاه امام سجاد (ع) که مورد تایید سپاه هستند تلاش در جهت افزایی گروه‌های فرهنگی شهرستان برای اثرگذاری بهتر در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با اشاره به بیش از ۶۰ ستاد یادواره در شهرستان گفت: هماهنگی بین این ستاد‌ها و برنامه ریزی در راستای بهتر اجرا شدن برنامه و هم افزایی در این راستا یکی از اهداف این قرارگاه مردم است تا محتوایی بهتر برای نسل سوم و چهارم انقلاب در یادواره‌ها انجام شود و یادواره‌ها هماهنگ و منجسم اجرا گردند.
یارمحمدی با اشاره به فضاسازی محیطی شهرستان که شهرداری نقش اساسی دارد افزود: در فضاسازی شهری و باید دفاع مقدس و محتوای آن نیز دیده شود که این قرارگاه دغدغه دارد تا از این فضای محیطی در این راستا بهره برداری شود و طرح‌هایی نیز هست که نیاز به هماهنگی و تعامل با دستگاه‌ها در اجرای آنهاست.
جانشین سپاه شاهرود با اشاره به سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان بیان کرد: این قرارگاه در این راستا فعالیت‌های خوبی را ارائه کرده که برگزاری جلسات هفتگی در منازل شهدا و سرکشی از رزمندگان و جانبازانی که کمتر مورد توجه هستند از جمله آنهاست.
یارمحمدی با اشاره به اعضا این قرارگاه که دغدغه‌مند و اثرگذار در شهرستان هستند گفت: افراد این گروه دغدغه ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب و نظام را دارند و کار‌های تاثیرگذاری نیز انجام داده اند که امیدواریم با حمایت مسئولین از جمله امام جمعه که رئیس قرارگاه فرهنگی شهرستان است این فعالیت‌ها تداوم و اثرگذاری بهتری در شهرستان داشته باشد.
در این دیدار علیرضا عامری روای دفاع مقدس به بیان خاطرات آن دوران پرداخت و بر ترویج این فرهنگ برای مقابله با تهاجم دشمن تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها