خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه شهرستان البرز خبر داد:

مسابقات انتخابی تیم تکواندو و وشو بسیج قزوین

مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: مسابقات انتخابی تیم تکواندو و وشو بسیج قزوین برای اعزام به مسابقات کشوری برگزار خواهد گردید.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۴۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

سلطان شاهی مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین از برگزار مسابقات انتخابی تیم تکواندو و وشوی بسیج استان برای حضور در مسابقات کشوری خبر داد و اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان قزوین مسابقات انتخابی تیم های تکواندو و وشوی استان قزوین در دره نوجوانان و جوانان پسر برگزار می گردد.
وی ادامه داد: از بین 60 شرکت کننده در رده سنی جوان برای رشته تکواندو، شرکت کنندگان در سالن یادگار امام شهرستان البرز با هم به رقابت می پردازند و این رقابت ها روز جمعه هشتم تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و در نهایت 10 نفر انتخاب می شوند که تا مرداد ماه در اردوهای آماده سازی شرکت خواهند کرد.
مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در خصوص تیم وشو نیز توضیح داد: رقابت های انتخابی در رشته وشو ویژه نوجوانان، پنجشنبه هفتم تیر ماه سال جاری در سالن میهن شهرستان البرز برگزار می گردد.
وی یادآور شد: پیش از این استعداد یابی علاقه مندان و پرورش این استعداد ها توسط بسیج انجام گرفته است و تیم منتخب در مسابقات سراسری بسیج شرکت خواهد نمود.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها