اکبرزاده با اشاره به اینکه استکبار هیچ باور و اعتقادی به حقیقت حقوق بشر نداشته اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و هم پیمانانشان تنها از این واژه و ابزار باصطلاح حقوق بشری، برای نیل به اهداف پلید و استکباری خود در سطح کشور های جهان استفاده کرده که نظام جمهوری اسلامی ایران هم در بین کشورهای جهان مورد صدمات و خسارت های بیشماری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۴۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کارشناس سیاسی سپاه کربلا به مناسبت هفته حقوق بشرامریکایی،  با بیان اینکه ترور و جنایت شیطان بزرگ  موجب بیداری ملتهای آزاده شد گفت: مدعیان حقوق بشر در نظام بین الملل بر مبنای سیاست ماکیاولی همواره  عملی برخلاف رعایت حقوق بشر داشته که در این صورت نمی توانند افکار عمومی را مدیریت و به سوی خود جلب کنند.

 محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه از گذشته تاکنون اقدامات مجرمانه آمریکائیها در اقصی نقاط جهان(ویتنام، ژاپن، افغانستان، عراق و ... )حاکی از آن است که استکبار هیچ باور و اعتقادی به حقیقت حقوق بشر نداشته اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و هم پیمانانشان  تنها از این واژه و ابزار باصطلاح حقوق  بشری،  برای نیل به اهداف پلید و استکباری خود در سطح کشور های جهان استفاده کرده که نظام جمهوری اسلامی ایران هم در بین کشورهای جهان مورد صدمات و خسارت های بیشماری قرار گرفت.

 کارشناس سیاسی مازندران ضمن بیان اینکه جنایت و حمایت بی بدیل استکبار از سازمان مجاهدین خلق(منافیق) از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با به شهادت رساندن نخبگان، بزرگان، علما، مسئولان تراز اول نظام و ... به عنوان ناقض حقوق بشر، برای ملت های آزاده جهان مشخص گردید عنوان داشت: مورد هدف قرار دادن مستقیم هواپیمای مسافربری ایرباس ایران بر فراز خلیج فارس  و شهادت رساندن بیش از 290 سرنشین بی گناه اعم از زن و مرد، پیر و جوان و کودک شیرخواره از دیگر جنایات امریکای مدعی باصطلاح حقوق بشر است.

 وی با اشاره به اینکه ایجاد اختلافات قومی قبیله ای، عشیره ای و جغرافیایی در نقاط کشور اسلامی در اواخر دهه 50 منجر به شهادت عزیزان ما شد، ادامه داد: آمریکا و اروپای مدعی حقوق بشر، پس از به نیتجه نرسیدن از توطئه های داخلی، جنگ 8 ساله ای را به طور نیابتی به وسیله حزب بعث عراق علیه ملت و میهن اسلامی به راه انداختند که طی آن حدود 200هزار نفر از هموطنان ما در خطوط جبهه  و پشت جبهه  به شهادت رسیده و بالغ بر 670 هزار نفر اعم از جوانان، زنان و مردان مرز و بوم  مجروح  شدند.

 اکبرزاده گفت: کشورهایی که دم از حقوق بشر، حرمت و حریم انسانی می زنند نسبت به ملتهایی که روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی داشته و ندای آزادیخواهی سر می دهند، هیچ حرمت و حریمی قائل نیستند و حتی شدیدترین اقدامات، فجایع، قتل و عام، اعمال  ضد بشری و مجرمانه را مرتکب می شوند. 

کارشناس سیاسی سپاه کربلا یادآور شد: نهایتا اینکه نظام سلطه با دستگاه تبلیغاتی وسیع قصد دارد اذهان عموی را تحت تاثیر برنامه های سلطه گرانه خود قرار داده و با روش های ستمگرانه،  مدیریت عمومی نظام سیاسی، لیبرال دمکراسی را موجه و مقبول جلوه دهد.

وی تاکید کرد: استکبار با این با ایجاد وحشت  و اعمال روشهای ضد بشری  مختلف با هدفگزاری جدید در عصر حاضر، به شکل نوین، ملت ها و دولت ها را به استثمار  می کشاند و در پی آن قدرتهایی چون، 1+5 ، شورای حکام، شورای امنیت، ناتوو اتحادیه اروپا از همین مدل پیروی کرده و در  فضای موجود برنامه های خود را پیش برده تا به اهداف شوم  چپاول، غارت، سلطه و چیره گی بر همه برسند.

محمد اکبرزاده با اشاره به اینکه استکبار از سویی با تحمیل فشار وجنگ های روانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و نظامی در کشورهای جهان به ویژه جهان اسلام، و از سویی ادعای  طرفداری حقوق بشرمی کوشد تا ندای مظلومیت ملت های تحت ظلم در حنجره  خفه گردد، و گاها دنیا را دچار اشتباه کند،  اضافه کرد: گرچه امروزه دولتهای جهان نسبت به ظلم، ستم و پایمالی  حقیقت حقوق بشر توسط استکبار و هم پیمانانش چنان سکوتی کردند که انگار فجایع و حاصل امپراطوری شارلاتانیزم استکبار را نمی بینند و صدایش را نمی شنوند، اما ندای ملت های مظلوم فلسطین، یمن، بحرین، عراق، افغانستان و ... در دنیا به گوش ملت های آزاده رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها