به مناسبت سالروز ترور نافرجام امام خامنه‌ای (مدظله عالی) جمعی از پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه سلمان اقدام به قربانی یک رأس گوسفند جهت رفع سوءقصد از جان رهبر معظم انقلاب کردند.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۶۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر، طبق فرمایش حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب اسلامی هر نقشه‌ای که دشمنان اسلام کشیدند و هر توطئه‌ای که کردند ملت فداکار را منسجم‌تر و پیوندها را مستحکم‌تر کردند.

ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در شش تیر سال ۱۳۶۰ یک برنامه طرح‌ریزی‌شده توسط رهروان فرقان بود.

در این ترور، عاملان گروه فرقان بمبی در ضبط‌صوتی که بر روی میز رهبری در مسجد ابوذر تهران بود کار گذاشتند و هنگام سخنرانی رهبر معظم انقلاب منفجر کردند که روی جداره داخلی ضبط‌صوت با ماژیک قرمز «عیدی گروه فرقان» نوشته‌شده بود.

البته از این سوءقصد که ممکن بود به شهادت حضرت آقا بینجامد، ولی امر مسلمین جان سالم بدر بردند ولی جراحات شدیدی برایشان وارد شد.

اکنون در جای‌جای ایران اسلامی این روز یادآور تلخی‌هایی هست که در لابه‌لای مناسبت‌ها و ایام‌الله‌ها از آن یاد می‌شود و هر منطقه و دیاری از این سرزمین به نحوی این روز را گرامی می‌دارند.

بسیجیان و سپاهیان سپاه سلمان سنگر شهرستان رشت به همین مناسبت در سالروز دفع خطر از جان نازنین مقام معظم رهبری به ابتکار حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد کیماسی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه سلمان، استقبال سرهنگ احمد نقدپور، فرمانده ناحیه جناب سرهنگ احمد نقدپور و جمع پایوران خواهر و برادر و سربازان یک رأس گوسفند را برای سلامتی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) قربانی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات