خبرهای داغ:

کارشناس پیشگیری ناجا: اعتیاد یکی از بحرانهای جهانی است

کارشناس پیشگیری از اعتیاد معاونت پلیس پیشگری فرماندهی انتظامی استان قم گفت: قاچاق مواد مخدر و اعتیاد در کتار چهار بحران بزرگ جهانی یعنی آلودگی هوا، محیط زیست،تهدیدات هسته ای و فقر قرار دارد.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۷۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «محمد نیکبخت» در همایش پیشگیری از اعتیاد که به همت حوزه مقاومت بسیج شهیده هاشمی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در سالن همایش مرکز فرهنگی فاطمه الزهرا (س) برگزار شد، اظهار داشت: از جمعیت حدودا 7 میلیارد نفری جهان بیش از 200 میلیون نفر به نوعی درگیر اعتیاد می باشند.

وی با اشاره به گزارش سازمان ملل در خصوص تولید مواد مخدر در افغانستان افزود: افغانستان بیش از 93 درصد تریاک جهان را تولید می کند.

کارشناس پیشگیری از اعتیاد معاونت پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم، عامل عاطفی را یک عامل تعیین کننده برای مصرف مواد مخدر در بین زنان جوان عنوان و تصریح کرد: تشخیص طلبی، استقلال طلبی، خود نمایی، مخالفت جویی، هیجان خواهی، تاثیر پذیری از گروه دوستان از عوامل گرایش زنان به مصرف مواد مخدر است.

در این همایش حمید پرهازه معاون امر به معروف و نهی از منکر، مهدی آمره معاون فرهنگی واجتماعی و جلیل نوروزی معاون روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) نیز حضور داشتند.

در حاشیه این همایش، نمایشگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد نیز برپا بود.

 

ارسال نظرات