امام جمعه رامسر در مراسم هفته قوه قضائیه:

اندیشه شهید بهشتی با طرح ایده ئولوژی انقلاب راه خروج از بن بست های فکری و اجرایی است/ ️توسعه، آرامش و نظم محصول رعایت عدالت در جامعه است

رضایی یادآور شد: در برخی مقوله های عدالت متاسفانه به بن بست های فکری و اجرایی رسیدیم که می بایست به اندیشه های کسانی که ایدئولوژی انقلاب را طرح ریزی کردند همچون شهید بهشتی برگردیم.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۰۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام رضایی امام جمعه رامسر در مراسم گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی شهید بهشتی و یارانش و آغاز هفته قوه قضائیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: هفته قوه قضاییه را به قضات دادگستری شهرستان رامسر و همه کارکنان این نهاد تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) در مورد شاخصه های ایمان افزود: عدل یکی از شاخصه های ایمان است و ارزش و جایگاه عدالت در جامعه در سایه حکومت الهی بسیار بالا است.
وی تصریح کرد: رعایت عدل باعث نظم در امور می شود و توسعه، آرامش و رسیدن به ثبات و نظم در جامعه محصول عدالت است.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه آنچه که نارضایتی در جامعه را بدنبال خواهد داشت بی عدالتی ها است خاطرنشان کرد: عدالت اخلاقی زیربنای همه عرصه های عدالت در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و قضایی است.

وی یادآور شد: در برخی مقوله های عدالت متاسفانه به بن بست های فکری و اجرایی رسیدیم که می بایست به اندیشه های کسانی که ایدئولوژی انقلاب را طرح ریزی کردند همچون شهید بهشتی برگردیم.

وی تاکید کرد: بازگشت به اولیات خواستگاه انقلاب اسلامی و بازخوانی اندیشه های شهید مطهری و شهید بهشتی جز ضرورت های دوران ما است تا بتوانیم بهتر مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی را پیش ببریم.

حجت الاسلام رضایی گفت: دشمن از برخی نقاط ضعف ما سو استفاده می کند و قصد دارد تا بین مردم و انقلاب اسلامی شکاف ایجاد کند.

️وی با بیان فرمایشات امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام راحل عدالت را مقصد اسلام و انقلاب اسلامی دانست.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی معیشتی، بیان کرد: نبود مدیریت صحیح برلی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی در حال حاضر تنها مشکل اساسی کشور است و مسئولان باید در این حوزه به طور جدی تلاش کنند.

وی در پایان با گرامیداشت یاد شهید صدر تنها شهید قاضی شهرستان رامسر که افتخار شهر رامسر است اظهار کرد: با وجود اینکه در هر سیستم و مجموعه ای افراد خطاکار هستند اما در قوه قضائیه ما و مشخصاً دادگستری شهرستان رامسر کارکنان پاک و تلاشگر داریم که از همه آنها تقدیر و تشکر می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها