عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: دولت باید ساختار خود را به‌صورت جدی اصلاح کند حتی اکنون نیز برای این موضوع دیر شده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۰۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
 
 
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص عملکرد وزارت جهاد کشاورزی، اظهار داشت: عملکرد دولت به ‌صورت عام قابل پذیرش نبوده و وزارت جهاد کشاورزی نیز از این چرخه معیوب مستثناع نیست، در کشور همچنان انحصار  و رانت در حال بیداد کردند است مانند انحصار در واردات نهاده‌های دامی.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز در قالب طرحی از دولت درخواست شد تا تیم اقتصادی خود را تغییر دهد، گفت: با مسیری که دولت در پیش گرفته است مقصدی بدتر از ترکستان را پیش رو داریم.  

نماینده مردم درگز در مجلس شورای با اشاره به اینکه چرخه اقتصادی دولت  معیوب بوده و ایراد دارد، ادامه داد: کشاورزان و تولیدکنندگان هرگز امنیت خاطر و آینده ندارند. وزارت جهاد کشاورزی با شیب تندی بر خلاف جهت آبادانی حرکت می‌کند، با توجه به فشار خشکسالیها و عوارض تحریم در سال جاری بسیاری از روستاهای کشور خالی می‌‍شوند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحران‌های آب، بیکاری و مهاجرت دست به دست هم می‌دهند تا آسیب اصلی بر تولیدکنندگان و کشاورزان وارد شود، تصریح کرد:  با مهاجرت روستائیان به شهرها مشکلات حاشینه نشینی و تبدیل شدن به کلان شهرها آغاز می‌شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: دولت باید ساختار خود را به‌صورت جدی اصلاح کند،اکنون نیز برای این موضوع دیر شده است./

پایان پیام

 
ارسال نظرات