خبرهای داغ:
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی اطلاعیه ای از عموم شهروندان تبریز خواست تا در مصرف برق صرفه جویی کنند.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۰۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، در این اطلاعیه آمده است: اطلاعیه های جوی سازمان هواشناسی کشور حاکی از افزایش شدید دما در طول تابستان سال جاری می باشد که موجب افزایش مصرف برق در تبریز خواهد شد و از نظر فنی شبکه توزیع پاسخگوی این اضافه بار نیست و از مشترکین محترم درخواست می کنیم در مصرف برق صرفه جویی کنند.

با توجه به نمودارهای آماری پیک بار، به احتمال زیاد پیک مصرف برق در روزهای آتی نسبت به روزهای مشابه سال گذشته، افزایش خواهد داشت. بر همین اساس روزها از ساعت 12 الی 18 شاهد اوج مصرف برق هستیم كه نيازمند همکاری مستمر مردم و سازمان ها در رعایت الگوی مصرف برق جهت تامین برق پایدار برای مشترکین هستيم.

در ادامه این اطلاعیه، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز خواستار استفاده از لوازم برقی به خصوص لوازم برودتی داراي علامت استاندارد و بر چسب انرژي شد . انتخاب نوع كولر با توجه به مناطق آب و هوايي ، تنظیم دمای کولر در 25 درجه سانتی گراد(دمای آسایش)، خاموش كردن كولر در هنگام ترك منزل ، عدم استفاده از دور تند كولر در زمان پيك مصرف برق ،‌بستن كامل در و پنجره به هنگام استفاده از كولر از راهکارهای ساده در جهت تعدیل مصرف انرژی می باشد.

در پایان، این اطلاعیه می افزاید: از عموم شهروندان، سازمان ها و نهاد هاي دولتي و خصوصی می خواهیم با عدم  استفاده از لوازم برقی پر مصرف نظیر اتو، جارو برقی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سماور برقی و ... در ساعات اوج مصرف، در جهت پایداری شبکه و تامین مستمر برق با صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی برق این شرکت را در خدمت رسانی به عموم همشهریان فهیم یاری رسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها