خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم خبر داد
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم افزود: جمعیت هلال احمر استان ۳۰ جهیزیه به نوعروس‌های نیازمند در دهه کرامت اهدا می‌کند.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۵۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
اهدای جهیزیه به ۳۰ زوج جوان در دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، معصومه ظهیری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در تالار امام جواد (ع) استانداری با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در استان قم اظهار کرد: روز میلاد حضرت معصومه (س) به عنوان روز دختر شناخته و ۱۴ برنامه ویژه در این روز در استان قم برگزار می‌شود و شاهد تقدیر از دختران شاخص استان در روز دختر خواهیم بود.

وی ادامه داد: مسابقه امام شناسی توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در استان قم و برخی از استان‌های دیگر برگزار می‌شود، همچنین شاهد اعزام خواهران مبلغ توسط جامعه الزهرا و حوزه خواهران به برخی از مراکز خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم افزود: جمعیت هلال احمر استان قم ۳۰ جهیزیه برای نوعروس‌های نیازمند در دهه کرامت اهدا می‌کند و برنامه‌های ویژه‌ای در این دهه در بخش خواهران ادارات مختلف استان برگزار می‌شود.

ظهیری با اشاره به تلاش برای آزادی بانوان زندانی جرایم غیرعمد استان قم اظهار کرد: در دهه کرامت سعی می‌کنیم که برای آزادی این زندانیان در استان قم تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در ایام دهه کرامت علاوه بر آذین بندی باید به برنامه‌های محتوایی توجه کرد.



*ضعف زیرساخت‌های ترافیکی قم برای مناسبت‌های ملی

وحید مقدم در ادامه این جلسه با اشاره به حضور زائران در استان قم در دهه کرامت اظهار کرد: در این دهه شاهد حضور پرشور مردم از تمام نقاط کشور در استان قم خواهیم بود و این مساله موجب می‌شود که ترافیک در برخی از محور‌های مواصلاتی داشته باشیم و باید برای مدیریت آن برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های استان قم در مساله حمل و نقل و پارکینگ در اعیاد ملی و مذهبی کم است و پاسخگویی نیاز‌های روزافزون در استان نیست.

دبیر شورای ترافیک استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در مساله اتوبوسرانی در استان شاهد توسعه‌های قابل توجه در سال‌های گذشته بودیم، اما همچنین مشکلاتی در این زمینه در استان قم وجود دارد.
ارسال نظرات