خبرهای داغ:
مدیرعامل هلال احمر استان قم گفت: تدارک پزشکی و تامین دارو‌های کمیاب و تجهیزات مورد نیاز مردم با توجه به تحریم‌ها از سوی هلال احمر انجام می‌شود و این سازمان امکانات را تسهیل می‌کند تا مشکلات مردم حل شود.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۵۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
تامین دارو‌های کمیاب و تجهیزات پزشکی از سوی جمعیت هلال احمر
به گزاری خبرگزاری بسیج از قم، محمد گلفشان ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان و کارکنان حراست ستاد جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های تابعه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر پشتوانه قوی اعتماد مردمی را دارد و این امر سبب شده که جوانان را در اختیار بگیرد و به صورت داوطلبانه کار‌های عام المنفعه انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: تدارک پزشکی و دارو‌های کم یاب و تجهیزات مورد نیاز مردم با توجه به تحریم‌ها از سوی هلال احمر انجام می‌شود و امکانات را فراهم می‌کند تا مشکلات مردم حل شود.

مدیرعامل هلال احمر استان قم با بیان اینکه حراست و حفاظت از اعتبار مجموعه و ارائه خدمات مناسب به مردم جایگاه حساسی دارد گفت: با توجه به اینکه همکاران حراست مؤمن و متدین هستند به همین دلیل شهر قم را برای دوره آموزشی انتخاب کردند تا از حرم حضرت معصومه (س) و وجود مراجع و علما بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه هلال احمر با توجه به سوابق و تنوع خدمات به دستگاه‌ها شامل سازمان‌های مختلف مانند جوانان، داوطلبان، امداد و نجات و تدارکات پزشکی است و برخی از دارو‌ها از خارج کشور به واسطه هلال احمر وارد می‌شود.
ارسال نظرات